HarBer Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Når ein harddisk sluter å virke og ein ikkje får ut infoen på den . Kva skal ein då gjere med det som er på den . Det er no ting som eg skal ha med meg vidare. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 sitter her å sliter med det samme.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Da har dere hvertfall lært den fine regelen om å ta backup av evt viktige ting du har lagret på harddisken... I MysticoNs tråd er IBAS og bytte av kretskort nevnt. Førstnevnte er grisedyrt, sistnevnte krever at du har en til harddisk av samme type. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 har en hardisk av samme type, men har ikke utstyr til å få opp hardisken. hadde backup (norton ghost) men i går flytte jeg et 2 av backup filene mine til d: får å få mer plass på f: Holdt på å rydda litt. typisk uflaks at hardisken gikk istykker i dag. så no sitter jeg med backup av c: men ikke av e: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Brudd på tre-ords-regelen. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg