Etas Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Heisann! Kunne godt tenkt meg å bli med i en norsk CoD-klan, men finner få. Er ikke verdensmester i spillet, men ikke dn verste heller.. Noen som kan hjelpe meg litt med å finne en klan? Lenke til kommentar
Irons Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hei, Vi i OnD rekruterer CoD spillere, stikk over på www.ond.no Les litt der, jeg har ikke noe med CoD biten å gjøre men ond_person har.. \\Sp33D Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) sipiller dere på CoD 1.1 eller 1.4 ? med eller uten united offense? eg kunne tenke meg og vere med men har bare CoD 1.1 .... eg er ganske god ja Endret 5. november 2004 av Firesnake Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 sipiller dere på CoD 1.1 eller 1.4 ? med eller uten united offense? eg kunne tenke meg og vere med men har bare CoD 1.1 .... eg er ganske god ja Patchen er det jo bare å laste ned her fra. Ingen grunn til å slite med 1.1 http://download.activision.com/callofduty/CoD_1.4_Patch.exe (Legg også merke til at patchen 1.5 snart kommer) Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Kommer det en 1.5 patch til COD? Hva gjør denne da? Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Er sånn middels i CoD har tillegspakka og vanlig. Så hvis jeg kan bli med så send meg en PM. Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 åssen spill er cod? hele navne... Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 åssen spill er cod? hele navne... Call of Duty er hele navnet og tillegspakka heter Call of Duty United Offensive. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Kommer det en 1.5 patch til COD? Hva gjør denne da? Hva gjør 1-5 patchen til vanlig cod? Lenke til kommentar
bionicman Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Stikk til www.bushfly.net De har mange servere til CoD, og mange klaner som rekrutterer der også. Antar at alle har fått med seg at 1.5 patchen til CoD har kommet.. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Kommer det en 1.5 patch til COD? Hva gjør denne da? Hva gjør 1-5 patchen til vanlig cod? Masse. Fikser bug'er og annet pakk. Dessuten har de lagt med et helt nytt map. Tigertown. Lenke til kommentar
nyland Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Heisann! Kunne godt tenkt meg å bli med i en norsk CoD-klan, men finner få. Er ikke verdensmester i spillet, men ikke dn verste heller.. Noen som kan hjelpe meg litt med å finne en klan? Prøv www.telembat.com De har over 30 medlemmer med egen server ++ Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Er det plass til denne fyren i noen Cod klan eller..? Spillte en del, og kan de vel ganske godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå