nd4spd Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg lurer på hvordan verktøy jeg trenger for å lage skruehull i kabinettet, og hvor jeg kan få kjøpt det Lenke til kommentar
Pels Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 En Dremel eller en eller annen bormaskin med jernbor burde funke fint. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 clas ohlson/biltema og jernvarehandlere generellt har nok det meste. Det du trenger er vel helst bor (boremaskin) og en gjengetapp for å lage gjenger i hullet du borer, men jeg vet ikke størrelsene du trenger.. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Hullene skal være bak hovedkortet og være for en sånn dings (se bildet) (Den brukes til å feste hk.) Noen som vet hva denne heter? Endret 31. oktober 2004 av nd4spd Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Heter vel standoff eller spacer. Du trenger et bor og en gjengetapp. Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Det er to type skruer som brukes i en pc. En med "fint" spor, og en med noe grovere spor. Problemet er at den skrutypen med "grovt" spor er noe sære amerikanske greier. Har til gode å finne f.eks. muttere med gjenger som passer skikkelig til disse "grove" skruene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå