Gå til innhold

DOOM 3 - en liten lekkerbisken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener 100MB - det finnes 2 versjoner av samme fil, en på 10 og en på 100mb....

 

 

Ihvertfall sist jeg så!

 

 

Dette blir bra.

 

Doom 3 kommer som kjent til å revolusjonere spill industrien mest med tanke på grafikk og helt sikkert lyd. Da Quake 3 kom i 1999 innehold hvert bilde 10 000 polygoner, med Doom 3 wil hvert bilde ha ca. 250 000 polygoner. Til en sammenlikning har hvert bilde i "Shrek" ca. 1.5 millioner. Med tanke på at at dette er en animasjon som er generert på forhånd er dette ganske imponerende. (Kilde: Takahashi, 2002 - RedHerring.com - "Lord OF the Games")

 

Unreal II vil til sammenlikning ha 1000 ganger mere detaljer enn det opprinnelige "Unreal Tournament" fra. (kilde: Epic Games, unreal2.com - 2002 "Games Releases the Unreal Performance Test 2002")

 

Hvilket av disse spillene som kommer til å bli "the graphical orgie" er det vel ingen som vet, men mest sannsynelig kommer de begge til å stille enorme krav til hardware.

 

Er det noen andre som har meninger om dette?

(Jeg har akkurat skrevet ferdig en hovedoppgave om dataspill og dens påvirkning på hardware utvikling[3D grafikk])

 

Hilsen

 

Ben Ivar

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hva systemkravene blir til Doom3.....

 

 

Tror noen det holder med mine?

 

AMD XP1700+

256 RAM

GeForce 3 64MB

 

Skal jo oppgradere minnet om ikke så veldig lenge...... Tror noen at skjermkortet og CPU'en holder?

 

[ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-05-23 17:53 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...