Gå til innhold

DOOM 3 - en liten lekkerbisken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Veit ikkje kor stor *.mov fila er no.

Men,tidligare i dag så låg det ut 2versjoner ei lav kvalitet og ei høg kvalitet.

Den låge kvalitet fila var på 8.6Mb og den høge kvalitets fila låg på 100mB...

Men,det ser ut til at itavisen.no har redigert artikkelen i etterkant..

Lenke til kommentar

Jeg mener 100MB - det finnes 2 versjoner av samme fil, en på 10 og en på 100mb....

Ihvertfall sist jeg så!

Dette blir bra.

Doom 3 kommer som kjent til å revolusjonere spill industrien mest med tanke på grafikk og helt sikkert lyd. Da Quake 3 kom i 1999 innehold hvert bilde 10 000 polygoner, med Doom 3 wil hvert bilde ha ca. 250 000 polygoner. Til en sammenlikning har hvert bilde i "Shrek" ca. 1.5 millioner. Med tanke på at at dette er en animasjon som er generert på forhånd er dette ganske imponerende. (Kilde: Takahashi, 2002 - RedHerring.com - "Lord OF the Games")

Unreal II vil til sammenlikning ha 1000 ganger mere detaljer enn det opprinnelige "Unreal Tournament" fra. (kilde: Epic Games, unreal2.com - 2002 "Games Releases the Unreal Performance Test 2002")

Hvilket av disse spillene som kommer til å bli "the graphical orgie" er det vel ingen som vet, men mest sannsynelig kommer de begge til å stille enorme krav til hardware.

Er det noen andre som har meninger om dette?

(Jeg har akkurat skrevet ferdig en hovedoppgave om dataspill og dens påvirkning på hardware utvikling[3D grafikk])

Hilsen

Ben Ivar

Lenke til kommentar

Jeg for min del er ikke i tvil om at D3 kommer til å banke Unreal sin grafikkmotor, den gjør det allerede, og det er ett år igjen!

Videoen var sjef, synd med så lav framerate :sad: Damn "quick"time =P

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hva systemkravene blir til Doom3.....

Tror noen det holder med mine?

AMD XP1700+

256 RAM

GeForce 3 64MB

Skal jo oppgradere minnet om ikke så veldig lenge...... Tror noen at skjermkortet og CPU'en holder?

[ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-05-23 17:53 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...