Pug Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Jeg har brukt en papp-eske og støydempingsmatter fra biltema til å støydempe WD harddiskene mine. Ble rimelig fornøyd med resultatet, men jeg lurer på om det er nok airflow gjennom boksen? Skal ha en 12db papst vifte som blåser luft rett inn i harddiskboksen.... Endret 31. oktober 2004 av Pug Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Så lenge diskene ikke blir for varme, så. Det kan du jo sjekke i Windows. Setter du på en vifte tror jeg nok at det skal gå fint. Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 jeg har tenkt på og gjøre noe av det du har gjort Pug, si om det blir stilere da Lenke til kommentar
Pug Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 jeg har tenkt på og gjøre noe av det du har gjort Pug, si om det blir stilere da SKal si fra når jeg har bygd ferdig resten av PC'en Prøver å feste CPU-kjøleren nå, men den er jo svintung å feste Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 jeg har tenkt på og gjøre noe av det du har gjort Pug, si om det blir stilere da SKal si fra når jeg har bygd ferdig resten av PC'en Prøver å feste CPU-kjøleren nå, men den er jo svintung å feste hm.. det der kunne vært en ide og gjort med litt mer stil enn en pappeske laget ordentlig ramme i metall, da hdde det blitt ordentlig saker, og kjølingen tror jeg at du ikke trenger å bry deg om der siden det er god plass mellom HD'ene. og det blir nok bedre når du får satt på en 120 mm. Da tror jeg ikke du trenger være redd for varmen. Hvordan skal du egentlig få festa en 120 mm. på den pappesken der? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 jeg har tenkt på og gjøre noe av det du har gjort Pug, si om det blir stilere da SKal si fra når jeg har bygd ferdig resten av PC'en Prøver å feste CPU-kjøleren nå, men den er jo svintung å feste hm.. det der kunne vært en ide og gjort med litt mer stil enn en pappeske laget ordentlig ramme i metall, da hdde det blitt ordentlig saker, og kjølingen tror jeg at du ikke trenger å bry deg om der siden det er god plass mellom HD'ene. og det blir nok bedre når du får satt på en 120 mm. Da tror jeg ikke du trenger være redd for varmen. Hvordan skal du egentlig få festa en 120 mm. på den pappesken der? Har ikke noe vindu på kabinettet, så jeg bryr meg ikke noe om hvordan det ser ut... Skal ha en 80mm papst vifte foran, som sitter fast på kabinettet, så HD'ene får masse frisk luft rett fra utsiden av kabinettet Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Høres bra ut, men kanskje enda bedre med ei trakt, slik at all lufta må gå i mellom harddiskene Lenke til kommentar
Pug Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Høres bra ut, men kanskje enda bedre med ei trakt, slik at all lufta må gå i mellom harddiskene Det ble MYE stillere Trenger ikke trakt, da boksen dekker nesten hele vifta uten trakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå