Gå til innhold

Støydempete harddisker --> nok airflow?

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt en papp-eske og støydempingsmatter fra biltema til å støydempe WD harddiskene mine. Ble rimelig fornøyd med resultatet, men jeg lurer på om det er nok airflow gjennom boksen? Skal ha en 12db papst vifte som blåser luft rett inn i harddiskboksen....

post-69-1099215727_thumb.jpg

Endret av Pug
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har tenkt på og gjøre noe av det du har gjort ;) Pug, si om det blir stilere da :D

SKal si fra når jeg har bygd ferdig resten av PC'en :) Prøver å feste CPU-kjøleren nå, men den er jo svintung å feste :no:

hm.. det der kunne vært en ide og gjort med litt mer stil enn en pappeske :p

laget ordentlig ramme i metall, da hdde det blitt ordentlig saker, og kjølingen tror jeg at du ikke trenger å bry deg om der siden det er god plass mellom HD'ene.

og det blir nok bedre når du får satt på en 120 mm. Da tror jeg ikke du trenger være redd for varmen.

Hvordan skal du egentlig få festa en 120 mm. på den pappesken der? :p

Lenke til kommentar
jeg har tenkt på og gjøre noe av det du har gjort ;) Pug, si om det blir stilere da :D

SKal si fra når jeg har bygd ferdig resten av PC'en :) Prøver å feste CPU-kjøleren nå, men den er jo svintung å feste :no:

hm.. det der kunne vært en ide og gjort med litt mer stil enn en pappeske :p

laget ordentlig ramme i metall, da hdde det blitt ordentlig saker, og kjølingen tror jeg at du ikke trenger å bry deg om der siden det er god plass mellom HD'ene.

og det blir nok bedre når du får satt på en 120 mm. Da tror jeg ikke du trenger være redd for varmen.

Hvordan skal du egentlig få festa en 120 mm. på den pappesken der? :p

Har ikke noe vindu på kabinettet, så jeg bryr meg ikke noe om hvordan det ser ut... Skal ha en 80mm papst vifte foran, som sitter fast på kabinettet, så HD'ene får masse frisk luft rett fra utsiden av kabinettet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...