monzilla Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hvordan bygger man muskler i SA? og hvordan plukker man opp horer eller får dametekke? Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 du må trene på gymmen Lenke til kommentar
Musty Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 plukke opp horer gjør du ved å kjøre opp ved siden av de, og tute. Når de spør deg om du vil ha en runde må du trykke -> (pil høyre) for å svare positivt... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hva er poenget med å trene opp muskler i spillet? Bedre i kamp? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) ja, du slår bedre fra deg.. dvs at det blir lettere å banke folk, noe som igjen er totalt unødvendig når du har et våpen.. added: Men du får sex appeal, og jeg tror du får litt credits fra gjengen og andre hvis du ikke ser ut som en pingle.. Endret 31. oktober 2004 av Musty Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 men jeg kommer ikke inn i studioet fordi jeg har ikke muskler Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hvorfor gjør du ikke det? Jeg kom ikke inn i bokseringen for å lære meg nye "moves" fordi jeg var en pingle. Men så pumpa jeg heftig i benken og vips klarte jeg å jule opp alle de fire tullingene inne på treningstudioet... Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 ååja, hvor finner man benken da? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 mm det er rett ved binco butikken hvis du bare følger veien ut fra hooden din så finner du det lett Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Det er også et trenings-studio i Madd Dogg's hus. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Har spillet noen fordeler med å være feit? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Har spillet noen fordeler med å være feit? En slipper å trene Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Har spillet noen fordeler med å være feit? En slipper å trene Er det noen negative sider med trening da? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Så man er svak hvis man er feit? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Har spillet noen fordeler med å være feit? En slipper å trene Er det noen negative sider med trening da? Det tar tid, og det ser ikke tøft ut. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Har spillet noen fordeler med å være feit? En slipper å trene Er det noen negative sider med trening da? Det tar tid, og det ser ikke tøft ut. Det tar ikke mange dager å bli maxxed out muskelmann da, og det ser mye bedre ut enn det vanlige hvis man går i singlet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå