petruska Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Heisan jeg lurer på hva det er som skjer når jeg får beskjed om å kjøre fragmentering på disk C rett etter at jeg har gjort det, visst jeg går og analyserer disken så får jeg hver gang beskjed om å kjøre df. Op=Xp Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Vel, det er fordi M$ sine defragmenterings-løsninger sjelden defragmenterer særlig bra. Anbefaler O&O Defrag. Endret 31. oktober 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
petruska Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Vel, det er fordi M$ sine defragmenterings-løsninger sjelden defragmenterer særlig bra. Anbefaler O&O Defrag. hei men hvor får jeg tak idet ? er det free ? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hva mener dere om Diskeeper 8.0? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Tråden hører ikke hjemme i "alt om hardware" og er flyttet til "Programvare - Windows". Tilbake til emnet: Jeg ser at O&O Defrag V6.5 Professional koster hele 44,9 dollar. Finnes det ikke noen gode gratis eller billigere defrag'ere? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Hva mener dere om Diskeeper 8.0? PCworld testet den for et par måneder siden og sa bla. "det hittil beste defragmeneringsprogrammet vi har testet".Det har forresten kommet en versjon 9 siden den gang: Diskeeper 9 Det koster 19,99 engelske pund for home edition og har en trial på 30 dager. Professional edition koster 37.99 pund. Etter litt søking på google fant jeg noe som heter Diskeeper Lite som er freeware. Jeg aner ikke om det er bra eller ikke. Edit: Diskeeper Lite Note: Diskeeper Lite does not qualify for an upgrade to Diskeeper 8. Diskeeper Lite was made freely available as a limited functionality promotional release and therefore does not qualify for our upgrade prices. Er det noen som har prøvd 2 eller flere av disse programmene og kan si hva de liker best? Evt. om de er likeverdige? Endret 31. oktober 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Sender deg en PM angående O&O Defrag jeg Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 jepp! o&o er et must! Hvordan er o&o kontra Norton Speed Disk Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 kan man få O&O til å defragmentere disken/diskene automatisk. som en slags planlagt oppgave? Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Ja, det kan man. Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 ok. takk skal du ha. da må jeg prøve det programmet. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Prøvde O&O på 2 PC'er i helga. På den bærbarte PC'n så stoppet defragmenteringen på 92%. Forsøkta alle mulige løsninger uten hell. Full stopp og frysing av PC. Dette er en ny bærbar PC med Win XP Pro SP2. Så min konklusjon så langt - O&O hmmmm......... Trur jeg holder meg til Diskeeper 8.0. Endret 1. november 2004 av John Kr Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Ingen problemer her. Det har fått mye skryt rundt om på nettet. Lenke til kommentar
petruska Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Ingen problemer her. Det har fått mye skryt rundt om på nettet. Ja etter at jeg har fragm med O&O så er maskinen min blitt mye raskere og kjekkere Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 jeg slet litt med å opprette jobber i O&O defrag jeg. skal se litt på det i kveld. tok en liten defrag med O&O 6.5 Pro i går. å den funka fint. jeg merka ikke så alt for stor forskjell egentlig. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 jeg slet litt med å opprette jobber i O&O defrag jeg. skal se litt på det i kveld. tok en liten defrag med O&O 6.5 Pro i går. å den funka fint. jeg merka ikke så alt for stor forskjell egentlig. du har jo mange forskjellige måter å defragmentere disken din på etter som hvilket system du har osv... Kan hende du må vurdere disse innstillingene. Det står ganske bra forklart i hjelpefila om hvordan de forskjellige metodene fungerer (i alle fall i o&o defrag 6.0). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå