Gå til innhold

Disk defragment stasjon C

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva mener dere om Diskeeper 8.0? :whistle:

PCworld testet den for et par måneder siden og sa bla. "det hittil beste defragmeneringsprogrammet vi har testet".Det har forresten kommet en versjon 9 siden den gang: Diskeeper 9 Det koster 19,99 engelske pund for home edition og har en trial på 30 dager. Professional edition koster 37.99 pund.

Etter litt søking på google fant jeg noe som heter Diskeeper Lite som er freeware. Jeg aner ikke om det er bra eller ikke.

Edit:

Diskeeper Lite Note: Diskeeper Lite does not qualify for an upgrade to Diskeeper 8. Diskeeper Lite was made freely available as a limited functionality promotional release and therefore does not qualify for our upgrade prices.

Er det noen som har prøvd 2 eller flere av disse programmene og kan si hva de liker best? Evt. om de er likeverdige?

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Prøvde O&O på 2 PC'er i helga. På den bærbarte PC'n så stoppet defragmenteringen på 92%. Forsøkta alle mulige løsninger uten hell. Full stopp og frysing av PC.

Dette er en ny bærbar PC med Win XP Pro SP2.

Så min konklusjon så langt - O&O hmmmm......... :whistle:

Trur jeg holder meg til Diskeeper 8.0. :thumbup:

Endret av John Kr
Lenke til kommentar
jeg slet litt med å opprette jobber i O&O defrag jeg. skal se litt på det i kveld. tok en liten defrag med O&O 6.5 Pro i går. å den funka fint. jeg merka ikke så alt for stor forskjell egentlig.

du har jo mange forskjellige måter å defragmentere disken din på etter som hvilket system du har osv... Kan hende du må vurdere disse innstillingene. Det står ganske bra forklart i hjelpefila om hvordan de forskjellige metodene fungerer (i alle fall i o&o defrag 6.0).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...