mgullak Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 jeg har lest mye på gamer.no om intelimouse 3.0 og mitt spr. er den virkelig så dårlig? det er mange her som sier logitec er så bra bla bla bla. men jeg har lyst til å kjøpe microsoft 3.0, er dette et lurt kjøp med alle de buggsene som folk sier det er på den..... Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 microsoft 3.0 dårlig ? jatta.. den eier logitech i balla uten diskusjon. når man tenker på sensoren.. ( laseren ). Det spørs også hvor godt den sitter i handen for deg. micro's mus er best for meg.. mange tror microsoft sin mus er større en logitech sin men faktisk er de like store. [ Denne Melding var redigert av: mrMKE på 2002-05-23 13:36 ] Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Jeg er fornøyn med min intellimouse 3.0, eneste jeg mislikte litt var at scrollhjulet virket litt dårlig kvalitet Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Quote: Den 2002-05-23 11:27, mgullak skrev:jeg har lest mye på gamer.no om intelimouse 3.0 og mitt spr. er den virkelig så dårlig? det er mange her som sier logitec er så bra bla bla bla. men jeg har lyst til å kjøpe microsoft 3.0, er dette et lurt kjøp med alle de buggsene som folk sier det er på den..... Du har inntrykket av at musen er dårlig etter det du har lest på Gamer.no? Den har da vitterlig fått en 5'er og har blitt utropt til den beste optiske musen på markedet. Jeg som personlig har testet det som er aktuelt av mus på markedet kan garantere deg at den er bugfri med tanke på de problemene en opplevde med tidligere generasjoners optiske mus. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 stiller meg bak macint0sh.. har selv også prøvd ut diverse muser (ms intellimouse explorer v1 og v3, logitech dual optical og razer boomslang 2000), og har bare godt å si om v3. den er et studie i utmerket ergonomisk utforming (for meg føles det iallefall som om noen har tatt en avstøpning av hånden min i avslappet tilstand og modellert en mus rundt den), presis, gode drivere, etc.. buggy er den såvisst ikke. Lenke til kommentar
mgullak Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 men 3.0 har vært på markede ganske lenge nå, er det noen som har hørt om mirosoft har tenkt å lansere en 4.0 version eller noe lignende i den nærmste frmtid Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 nei, nei og nei. :smile: det kommer helt sikkert en ny versjon, men det blir vel bare en forfining av v3 igjen, pluss litt ny fancy innmat (og kanskje, dare I say it, blå leds). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå