Gå til innhold

intelimouse 3.0 er den virklig så gårlig????

Anbefalte innlegg

jeg har lest mye på gamer.no om intelimouse 3.0 og mitt spr. er den virkelig så dårlig? det er mange her som sier logitec er så bra bla bla bla. men jeg har lyst til å kjøpe microsoft 3.0, er dette et lurt kjøp med alle de buggsene som folk sier det er på den.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

microsoft 3.0 dårlig ?

jatta.. den eier logitech i balla

uten diskusjon.

når man tenker på sensoren.. ( laseren ).

Det spørs også hvor godt den sitter i handen for deg.

micro's mus er best for meg.. mange tror microsoft sin mus er større en logitech sin men faktisk er de like store.

[ Denne Melding var redigert av: mrMKE på 2002-05-23 13:36 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-23 11:27, mgullak skrev:

jeg har lest mye på gamer.no om intelimouse 3.0 og mitt spr. er den virkelig så dårlig? det er mange her som sier logitec er så bra bla bla bla. men jeg har lyst til å kjøpe microsoft 3.0, er dette et lurt kjøp med alle de buggsene som folk sier det er på den.....

Du har inntrykket av at musen er dårlig etter det du har lest på Gamer.no? Den har da vitterlig fått en 5'er og har blitt utropt til den beste optiske musen på markedet. Jeg som personlig har testet det som er aktuelt av mus på markedet kan garantere deg at den er bugfri med tanke på de problemene en opplevde med tidligere generasjoners optiske mus.

Lenke til kommentar

stiller meg bak macint0sh.. har selv også prøvd ut diverse muser (ms intellimouse explorer v1 og v3, logitech dual optical og razer boomslang 2000), og har bare godt å si om v3.

den er et studie i utmerket ergonomisk utforming (for meg føles det iallefall som om noen har tatt en avstøpning av hånden min i avslappet tilstand og modellert en mus rundt den), presis, gode drivere, etc.. buggy er den såvisst ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...