Gå til innhold

trenger en gratis host

Panz3r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal mekke en hjemmeside. Veit noen her om en bra gratis host, som har php, mysql bra adminpanel osv? Jeg skal spare opp til en host som koster penger men først vil jeg ha en gratis host.

Noen forslag?

Hvis du har en gammel maskin liggende, kan det kanskje være fristende å hoste den selv? Bare kjøre linux med php og mysql på maskinen og hoste websiden selv? Det var ihvertfall et forslag. Har gjort det selv, og det fungerer glimrende.

Lenke til kommentar
Jeg skal mekke en hjemmeside. Veit noen her om en bra gratis host, som har php, mysql bra adminpanel osv? Jeg skal spare opp til en host som koster penger men først vil jeg ha en gratis host.

Noen forslag?

Hvis du har en gammel maskin liggende, kan det kanskje være fristende å hoste den selv? Bare kjøre linux med php og mysql på maskinen og hoste websiden selv? Det var ihvertfall et forslag. Har gjort det selv, og det fungerer glimrende.

da må du kjøpe side

Lenke til kommentar

Det må han ikke det. Egentlig så holder det med å innstalere PHP og MYSQL til IIS 6 også. Og da blir vel ipen din websida di.

Edit: også fins det sånne dynamiske programmer og DNS hvis du vil ha gratis adress (no-ip.com)

Endret av Zic0
Lenke til kommentar

Gratis host finner du overalt. Gratis mysql, kontrollpanel osv får du vel ikke på noen plass dersom du ikke betaler for det.

Har du et ultrafett domene som jeg kan bruke subdomener av så kan du få 1 gb transfer av meg i mnd mot at jeg får bruke domenet til vhoster og subs, men ellers så koster det normalt penger. Webhosting er jo ikke dyrt i dag uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...