sebbern Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg har kjøpt meg ny bærbar (Elitegroup) og installert xp pro med sp2. Men klarer ikke å installere eller kopiere exe filer. Så når jeg skal installere et spill så klarer den ikke lese over en del filer. Så installasjonen stoppet. Til og med med orginal norton antivirus cd klarte ikke jeg ikke å få inn på dataen pga sp2. Men om jeg tok en kopiversjon og henta over delte dokumenter, da funka det. Hva kan være problemet? Har overdrive bærbar nå. hva skal jeg med 1 gb ram og radeon 9700 pro når det ikke går an å installere en dritt på den :S Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg