MrLee Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Faen Halloween er noe dritt! Akkurat som thanks giving. Skulle aldri vært oversatt til norsk engang! Jævla drittradisjoner. Som Valentinsdagen. Kun for å tjene penger. den dagen jeg ser Thanksgiving annonsert på norsk TV/i norske butikker går jeg amok med fullautomatisk rifle i Downtown Stavanger... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Faen Halloween er noe dritt! Akkurat som thanks giving. Skulle aldri vært oversatt til norsk engang! Jævla drittradisjoner. Som Valentinsdagen. Kun for å tjene penger. den dagen jeg ser Thanksgiving annonsert på norsk TV/i norske butikker går jeg amok med fullautomatisk rifle i Downtown Stavanger... Slakteren i Oslo hadde skilt i vinduet "vi har kalkuner til Thanksgiving" Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Gir dem litt gulerøtter tenker jeg -Hmm kanskje ikke(spise selv grr) Forøvrig eg jeg nærmeste nabo til et gamlehjem... spørs om det blir så mange unger rekende på døra her Pleier egentlig å ta sikringen til ringeklokka.. funker perfekt hver gang Lenke til kommentar
paroa Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 fattern har en fin en når ungene kommer på døra: "trick or treat?" fattern: "Stikk å drit!!!!!" Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Si meg, feirer man halloween i Norge? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Faen Halloween er noe dritt! Akkurat som thanks giving. Skulle aldri vært oversatt til norsk engang! Jævla drittradisjoner. Som Valentinsdagen. Kun for å tjene penger. den dagen jeg ser Thanksgiving annonsert på norsk TV/i norske butikker går jeg amok med fullautomatisk rifle i Downtown Stavanger... Jeg tror ikke det forventes at nordmenn skal feire dagen, men heller at slakteren sier til amerikanere i norge: vi har kalkuner nok til at dere kan feire dagen deres. Jeg ser ikke problemet. Halloween er kuult i USA, kjedelig i Norge. Lenke til kommentar
runela Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 e sitter her og irriterer meg over alt og ingenting.. for eks.. de drittungene som springer utafor her.. og den idioten som tok en cpu for 1450kr i vinduet i ei eske halloween er no dritt.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98712387 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 fu deg halloween! jeg gjør lekser.... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Når de ringer på, har jeg tenkt til å hente frem godteriposen og spise foran de stygge, ekle barneansiktene. Så slem du skulle være da Jeg skal bruke haloween til å øve til en tyskprøve som jeg skal ha på mandag, imorgen med andre ord. Men jeg skal da spise snop også, det snopet som egentlig skal leveres ut til drittungene, det skal inn i min munn og ned i min mage Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 bruker allehelgens-aften til å høre på Helloween Lenke til kommentar
lperik Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Kom noen dritunger på døra på lørdagskvelden da jeg hadde vors.. inviterte de inn, satt der stumme og flaue i sofaen en fem minutters tid mens vorspielet gikk sin gang,så kom jeg på at jeg hadde lite med snop så de fikk bare med seg 3dumle hver før de ble hivd på dør igjen Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Faen Halloween er noe dritt! Akkurat som thanks giving. Skulle aldri vært oversatt til norsk engang! Jævla drittradisjoner. Som Valentinsdagen. Kun for å tjene penger. den dagen jeg ser Thanksgiving annonsert på norsk TV/i norske butikker går jeg amok med fullautomatisk rifle i Downtown Stavanger... jeg blir med deg , med motorsag BTW: ingen unger på døra her , bor i et skummelt nabolag med narkise og greier , ikke none som tør og gå her Endret 1. november 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Dreiv å kjørte rundt på mopps'n og tuta på de jævlan.. Simpel morro! ^^ Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Gir dem en halv non-stop hver og ser det tomme blikket de får Lenke til kommentar
fotball Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Gir dem litt gulerøtter tenker jeg -Hmm kanskje ikke(spise selv grr) vi har gitt gulrøtter i et par-tre år nå, kommer ferre for hvert år Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Sprang rundt med monstermaske sak og øks og plaget folk med og ringe på dørene veldig mye. Fikk mye godteri også da.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Sprang rundt med monstermaske sak og øks og plaget folk med og ringe på dørene veldig mye. Fikk mye godteri også da.. Wtf? Kjørte nesten ned en sånn liten kid som skulle ha godteri Var forresten med ei søt jente jeg. Gav ikke noe godteri til unger. Endret 1. november 2004 av Jan-Erik Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Halloween er no skikkelig dritt! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Faen Halloween er noe dritt! Akkurat som thanks giving. Skulle aldri vært oversatt til norsk engang! Jævla drittradisjoner. Som Valentinsdagen. Kun for å tjene penger. den dagen jeg ser Thanksgiving annonsert på norsk TV/i norske butikker går jeg amok med fullautomatisk rifle i Downtown Stavanger... jeg blir med deg , med motorsag BTW: ingen unger på døra her , bor i et skummelt nabolag med narkise og greier , ikke none som tør og gå her Derfor du henger mye på hw.no? neh, jeg var hos tante på halloween... kom det en drittunge(les: 10) på døra, frekk var han også. så jeg ga han en kondom(les: med melis oppi) og en gulrot, fy faen, jeg ler enda Grunnen var att de satt oppi i stua da. derfor fri bane......... Endret 1. november 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 så å si alle "høytider" er kommersielle ,men jeg hater spess sånne som amerikanere har som vi dilterævene i norge absolutt skal følge etter med. neste år må man nesten skaffe seg en aeg eller lignende å peppre jævlene som kaster egg på huset ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå