-Jungeldyret Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Her kan man si hva man gjør på Halloween... F.eks: Er på Halloween-Party - Hvor, Når? Går Halloween. Gjør noe skummelt med godisen og gir det til småunger som kommer - Hva? Hva er kostymet ditt.. Jeg personlig vet ikke helt hva jeg skal gjøre... Har en ganske bra maske, det er et mørkt sted rett ved siden av et lite skogholt som mange går forbi når de skal til meg... Kan sitte der med masken min og skremme vettet ut av alle som kommer! En venn av meg skal ta chilli oppi en skål med "paprika potetgull", og la alle folka som kommer få kjenne at det svir litt i kjeften... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Halloween er noe amerikanere har dratt bort til dette(og mange andre land) for å tjene gryn. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg feirer bursdagen min på Halloween Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg gjør fint lite.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg satt på garasjetaket med windir på full guffe og skøyt erter på drittungene. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Pleide å kaste egg på husene til folk, men slutta med det. Vet ikke hvorfor, siden det var jævla morsomt.. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg satt på garasjetaket med windir på full guffe og skøyt erter på drittungene. Haha! Hvordan reagerte de? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Faen Halloween er noe dritt! Akkurat som thanks giving. Skulle aldri vært oversatt til norsk engang! Jævla drittradisjoner. Som Valentinsdagen. Kun for å tjene penger. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg tar på meg monsterkostyme, løper rundt til alle i nabolaget og samler snop, teiper husene fulle av dasspapir og lignende!! ...Eller ikke. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Er det i dag? Jeg gjør akkurat det jeg ville gjort til vanlig... Lenke til kommentar
fotball Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 jeg skal på fotballtrening Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 i år er det "paybacktime", noen faens drittunger kastet egg på huset jeg bor i fjor.(ga godteri til alle som ringte på, seff)Så i år har også jeg egg, og de er bare fra august! No more mister nice guy, hvis de kaster kaster jeg. Eller gjør jeg ikke noe. Annet enn å håpe på at ingen kommer så jeg kan spise alt godteriet selv... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg tar på meg monsterkostyme, løper rundt til alle i nabolaget og samler snop, teiper husene fulle av dasspapir og lignende!! ...Eller ikke. Kommer det noen på døra har jeg min tale klar: "Dere få faen ikke no godteri av meg og kaster dere et eneste egg på huset mitt skal jeg banke dere opp så mye at dere bæsjer blod" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Siden jeg faktisk er i amerika naa, saa skal jeg ut aa gaa tric-and-treat Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Når de ringer på, har jeg tenkt til å hente frem godteriposen og spise foran de stygge, ekle barneansiktene. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Har noen sett Simpsons-episoden der noen tvilsomme toppsjefer må lage en ny "hellidag" (som halloween) for å tjene mer gryn. Tror Halloween 2 ble foreslått Uansett, Halloween er no amerikansk kommersielt piss jeg boikotter. (Jeg vet det opprinnelig var irsk, men det er USA-jævlane som har tredd det nedover halsen vår). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå