Gå til innhold

Hva gjør du på Halloween?

-Jungeldyret

Anbefalte innlegg

Her kan man si hva man gjør på Halloween...

F.eks:

• Er på Halloween-Party - Hvor, Når?
  • Går Halloween.
  • Gjør noe skummelt med godisen og gir det til småunger som kommer - Hva?
  • Hva er kostymet ditt..

Jeg personlig vet ikke helt hva jeg skal gjøre...

Har en ganske bra maske, det er et mørkt sted rett ved siden av et lite skogholt som mange går forbi når de skal til meg... Kan sitte der med masken min og skremme vettet ut av alle som kommer! :D

En venn av meg skal ta chilli oppi en skål med "paprika potetgull", og la alle folka som kommer få kjenne at det svir litt i kjeften... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

i år er det "paybacktime", noen faens drittunger kastet egg på huset jeg bor i fjor.(ga godteri til alle som ringte på, seff)Så i år har også jeg egg, og de er bare fra august!

No more mister nice guy, hvis de kaster kaster jeg. Eller gjør jeg ikke noe. Annet enn å håpe på at ingen kommer så jeg kan spise alt godteriet selv...

Lenke til kommentar
Jeg tar på meg monsterkostyme, løper rundt til alle i nabolaget og samler snop, teiper husene fulle av dasspapir og lignende!! :dribble:

...Eller ikke.

:lol:

Kommer det noen på døra har jeg min tale klar:

"Dere få faen ikke no godteri av meg og kaster dere et eneste egg på huset mitt skal jeg banke dere opp så mye at dere bæsjer blod" :)

Lenke til kommentar

Har noen sett Simpsons-episoden der noen tvilsomme toppsjefer må lage en ny "hellidag" (som halloween) for å tjene mer gryn. Tror Halloween 2 ble foreslått :D

Uansett, Halloween er no amerikansk kommersielt piss jeg boikotter. (Jeg vet det opprinnelig var irsk, men det er USA-jævlane som har tredd det nedover halsen vår).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...