loggon Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 I service pk. 2 glemmte jeg å krysse av for bruk av annen anti virus og nå stopper den enkelte sider. Problemet er å finne hvor man skrur av Virus protection, wind. firewall klikker man på og av/på viser seg men ikke Virus Protection ? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Er ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du egentlig spør om.. Det er ikke ett innebygget virusprogram i xp sp2.. bare en innebygget brannmur.. Så hvis du ikke ønsker å bruke antivirus er det vel bare å deaktivere AV programmet du bruker... eller har jeg tolka helt feil her nå?? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Regner med at det menes data execution prevention (DEP). Dette forhindrer "kode eksekvering" i minne regioner som allerede er merket for lagring. Fin greie for å forhindre buffer overrun exploits. Fire system DEP konfigurasjoner kontrolleres via boot.ini switcher. Boot.ini settings : /noexecute=AlwaysOn Alle binaries/prosesser beskyttet av DEP ,unntaksliste kan IKKE legges inn. /noexecute=AlwaysOff Ingen binaries/prosesser beskyttet av DEP i systemet. /noexecute=OptIn Default ,kun windows system binaries/prosesser beskyttet av DEP /noexecute=OptOut Alle binaries/prosesser beskyttet av DEP ,unntaksliste kan legges inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå