frank_jarle Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Det er sikkert mange folk her som har sett den gamle musikk videoen fra A-Ha - Take on me. Her er Morten "inne laast" i en tegnefilm/animasjon. Helt paa slutten av denne musikk videoen saa ser vi at Morten er i en gang hvor han slaar seg selv mot veggen for aa "komme ut" av tegnefilmen og inn i den virkelige verden. For endel aar siden saa saa jeg en veldig bra film, hvor en professor ved et universitet forska paa aa oppnaa det optimale hallusisasjoner. Ut i filmen saa kontakter han indianere som hjelper han paa vei, hvor de gir han "det forste liv" en plante tror jeg det var. I slutten av filmen blir blir han mer eller mindre forvandlet til "den forste" skapning. Saa for aa komme ut av dette saa gjor han det samme som Morten gjorde i sin musikk video, han slaar seg mot veggen dra side til side. Er det noen som vet hvilken film jeg snakker om,for 5aar har jeg provd aa finne ut hvilken film dette er, uten aa lykkes Hjelp meg den som kan. Takker Frankie Singapore Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 husker du noen av skuespillerne? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Høres ut som Altered States av Ken Russell, med bl.a. William Hurt. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 YES YES YES, du er bare helt GENIALT Njål. Det var AKURAT den filmen jeg tenkte paa.... Naa kan jeg endelig gaa til video shappa og se om jeg kan finne den filmen. Tusen hjertelig takk. MvH Frankie Singapore Lenke til kommentar
Njål Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 YES YES YES, du er bare helt GENIAL Njål. MvH Frankie Singapore Vel......... Når du sier det, så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå