slowcooler Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Hvor får jeg permanent avsluttet kjørende prosesser i W2K? Hvis jeg feks. ikke vil ha Winamp til å starte opp hver gang jeg slår på maskinen, hvor deaktiverer jeg den? Det er ikke nok å gå til oppgavebehandling og avslutte derifra, den starter opp ved neste boot alikavel. Ser at det er 22 kjørende prosesser i maskinen, og hva de er, og ønsker å slå av noen av dem. Noen som vet? Lenke til kommentar
aG_ Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 run -> msconfig -> startup.. Du kan også se under services i msconfig., Lenke til kommentar
applet Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Du må inn på egenskapene for Winamp for å fikse dette, eventuelt inn i registry. Der må du finne en key som heter Run (det kan lønne å søke etter Run Once, Run ligger i samme "katalogen"), se hva du finner der eventuelt... Når det gjelder services, eller hva det nå heter i w2k, så må du inn på kontrollpanelet. Mer husker jeg ikke om w2k. peace _________________ Do not meddle in the affairs of dragons, for you are crunchy and taste good with ketchup. [ Denne Melding var redigert av: applet på 2002-05-23 12:53 ] Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 Jeg får ikke til å kjøre msconfig i win2000. Hvordan gjør man det? Er det det den heter? Eller finnes det en annen måte å avslutte kjørende prosesser permanent? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Må man ikke laste msconfig til winxp, som også funker i w2k da? Har vært noen diskusjoner om dette tidligere, prøv å søke igjennom forumet. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 Fant løsningen på forum. Takker for respons. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå