smegpot Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Heisann Hjelper en kamerat med å bygge PC og alt har gått bra til jeg skulle begynne med installasjonen av Windows XP. Idet jeg velger create partition får jeg opp noe som kan minne om bluescreen og siden jeg ikke sitter foran PC'en nå kan jeg ikke beskrive den i detalj, men noterte meg det jeg anså som viktigst som er: DRIVER_UNLOADED_WITHOUT_CANCELLING_PENDING_OPERATIONS og partmgr.sys Resten av meldingen sier bare noe svada om at jeg skal prate med administrator hvis problemet ikke fosvinner... Håper det er noen som har vært borti tilsvarende og har en løsning. Smeg out... Lenke til kommentar
kindings Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Vi bør vel få vite litt mer om HW, men er det noen disk kontrollere som kan trenge egne drivere? I tilfelle kan disse legges inn ved å trykke f5 eller f6(husker ikke helt, står nederst på siden) under oppstart av innstallasjonen. Slik jeg forstår det er det driverproblemer, men litt mer om oppsettet kunne sikkert hjulpet, Endret 31. oktober 2004 av kindings Lenke til kommentar
smegpot Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Selvfølgelig skal jeg legge ved den type informasjon, litt tidlig om morran dette Seagate 120GB Barracuda 7200.7 Harddisk 7200RPM, 8.5ms, 2MB cache, U-ATA100 Asus A7N8X-X Socket A AMD Hovedkort nForce2 400,ATA133,DDR,LYD,LAN AMD Athlon XP 2600+ 1.917GHz, Socket A 333Mhz Bus, 512KB, Barton, BULK TwinMOS 512MB DDR PC3200 184pins, 400Mhz, CL2.5, 32Mx8/16 Asus Radeon 9200SE 64MB Skjermkort AGP, TV-Out, Retail Takk for all hjelp som kan gis. Smeg out Lenke til kommentar
Gry Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Vet ikke om du har sjekket stop-errors hos Microsoft? http://www.microsoft.com/resources/documen...md_stp_iabd.asp Hilsen Gry Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Prøv Seagate SeaTools og Disk Manager og se om du kommer noen vei. Du finner de her: http://www.ultimatebootcd.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå