LilleG Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hei har kjøpt meg en Shuttle av typen SN95G5 og har et stort problem. Det kommer opp en box som det står at pcen vil slå seg av etter 60 sec og jeg har IKKE Msblaster. Jeg får bare denne mellingen vist jeg har nettverks korte på "Enabled" hva kan dette komme av? mvh LilleG Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Ta deg en tur innom Windows Update. Der installerer du alle oppdateringene som du har mulighet til, og vips: Problem løst Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Har dette problemet selv hver gang jeg legger inn opsys på nytt, vis du får opp samme melding midt i windows update. Kan du installere ZoneAlarm brannmur og deretter kjøre update på nytt Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Desverre så har jeg testa og laste ned alle updates som er på Windows update. Men jeg trur faktisk det er et virus. Som er et rent helvette og fjerne. kommer tilbake 2 min etter du har sletta det. Har til og med formatert viruse er fortsatt på C: ser ut som og fjerne partisjonen er eneste utveien. Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Brannmur, prøv "shutdown -a" i cmd vis du har xp. Nod32 e en fin bil Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Det løste seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå