Bluebeans Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Vel, jeg sliter ofte litt med at sokkene ikke sitter bra på foten. Jeg konsentrerer meg mer om sokkene mens jeg faktisk spiller, fører til at jeg kan ikke oppfatter at en motstander skyter på meg. :/ Sokkene bør sitte godt, men bytter ikke sokker for CS da, får heller ordne slik at sokkene sitter godt på før jeg spiller. En som har skjønt det. Personlig bruker jeg bare gode og vide sokker, for å unngå floker. Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Ingen kan spille på høyt nivå med "Noname" sokker da Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Herregud Er jo egentlig ikke så rart at du kanskje spiller bedre om du har det godt og varmt på bena, enn om du fryser? Hva du får av informasjon av å starte denne tråden kan jeg ikke fatte. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hermetråd av 'CS-genser', ikke morsomt lenger nå Lenke til kommentar
DevN Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Så man er sikker på at det var ment som å være morsomt. Er interessant hvordan metoder andre har for å være tilfredsstilt fra topp til tå mens de spiller CS. Og jeg finner denne tråden ganske interessant. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 hjelpe meg......... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hives over til søppel då det er der slike poster hører heime. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 For det første; CS suger. For det andre, de gangene jeg er så nedfor at jeg fyrer det opp, sitter jeg for det meste i hvite frotersokker elns. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Orderud sokker på mine føtter Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Cs sokker?? Blir verre og verre dette Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Jeg bruker noen spesialdesignede jeg bestilte fra Nederland. Kosta 595,., men vil ikke ut med adressen til sida Endret 31. oktober 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 ulvang sokker... Helt enig. Finnes ikke noen bedre cs-sokker enn Ulvang. PS. Husk å vask dem med Milo da, så slipper du å sitte å klø deg på føttene og bli ukonsentrert når du er midt i et game Lenke til kommentar
brillan Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hvem sok eR best?!?1 Jeg hr uvan sokr!1 får best stat public1!!11 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hvem sok eR best?!?1 Jeg hr uvan sokr!1 får best stat public1!!11 Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 jeg bruker hi tech sokker med innebygget boblebad til føttene og en ekslusiv wallhack, faktisk inne i sokken...... :!: men spøk til alvor, bruker vanlig tennis sokker for å spille CS ikke ADIDAS, hater adidas sokker, de må være de dårligste sokkene som har vært på mine føtter, hele tiden når jeg får adidas sokker så blir det hull i de etter en uke eller to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå