DevN Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Bra dopapir er viktig, da. Man må ikke ha noe kløe der bak mens man spiller, elns. Jeg jobber med å finne ut hvilket dopapir HeatoN bruker. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Bra dopapir er viktig, da. Man må ikke ha noe kløe der bak mens man spiller, elns. Jeg jobber med å finne ut hvilket dopapir HeatoN bruker. "Team NoA, sponsed by Lotus Royale" Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Synes trådstarter har et godt poeng, sikkert ikke mange som tenker over at de kanskje spiller bedre cs i noen sokker en i andre. F.Eks.: Tror jeg spiller dårlig når jeg har hull i sokkene... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Sokker fra G-sport gjør susen! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg spiller like godt her hjemme i barfoten som jeg gjør på LAN med army boots og ulvang sokker. Tror ikke sokker har noe med prestasjonene i CS. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg spiller like godt her hjemme i barfoten som jeg gjør på LAN med army boots og ulvang sokker. Tror ikke sokker har noe med prestasjonene i CS. Man spiller jo ikke like bra om man sitter og ilsvetter på beina og kjenner en liten dam nede i army støvlene. Er jeg rimelig sikker på. Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg spiller like godt her hjemme i barfoten som jeg gjør på LAN med army boots og ulvang sokker. Tror ikke sokker har noe med prestasjonene i CS. Klart det har! Du merker ikke noe forskjell fordi du spiller på et lavt nivå. spiller sikkert med en trådløs mus også du! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 HeatoN bruker denne typen dopapir: her. Kan bestilles her. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Enten er det noen som har sniffet sokker her, eller så trenger trådstarter seg et seriøst opphold sammen med Kjell Bjarne og Elling. Jeg er edru, ikke overtrøtt og sliter ikke med den psykiske helsa. Jeg er langt ifra edru nå og jeg skjønner at denne tråden er håpløs. Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Enten er det noen som har sniffet sokker her, eller så trenger trådstarter seg et seriøst opphold sammen med Kjell Bjarne og Elling. Jeg er edru, ikke overtrøtt og sliter ikke med den psykiske helsa. Jeg er langt ifra edru nå og jeg skjønner at denne tråden er håpløs. Håpløs? Edit: GJ DevN *bestille* Endret 31. oktober 2004 av AmmO Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg har en veldig fin evne jeg, når jeg driver med noe som krever litt konsentrasjon, så kobler jeg ut det som ikke trenges, dvs når jeg spiller CS kobler jeg ut alt som ikke kreves for å spille CS, dvs blant annet følelsen for varme. Er mange ganger jeg "våkner" opp etter noen timers CS for å finne ut at føtterne egentlig er glovarme, skjorta er gjennomvåt av svette og at jeg egentlig må på do. Det er en overlevelses evne som vi mennesker fikk med oss fra starten av, koble ut det som ikke er vitkig for å overleve. Thats the way i am. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 HeatoN bruker denne typen dopapir: her.Kan bestilles her. Price: $0.00 Heaton dasspapir 4 free! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 HeatoN bruker denne typen dopapir: her.Kan bestilles her. Price: $0.00 Heaton dasspapir 4 free! Hehe! Tilbud for CS-spillere sikkert. Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 HeatoN bruker denne typen dopapir: her.Kan bestilles her. Price: $0.00 Heaton dasspapir 4 free! Kanskje det er derfor HeatoN bruker det :o . Kanskje han egentlig er skikkelig gjerrig Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg har en veldig fin evne jeg, når jeg driver med noe som krever litt konsentrasjon, så kobler jeg ut det som ikke trenges, dvs når jeg spiller CS kobler jeg ut alt som ikke kreves for å spille CS, dvs blant annet følelsen for varme. Er mange ganger jeg "våkner" opp etter noen timers CS for å finne ut at føtterne egentlig er glovarme, skjorta er gjennomvåt av svette og at jeg egentlig må på do. Det er en overlevelses evne som vi mennesker fikk med oss fra starten av, koble ut det som ikke er vitkig for å overleve. Thats the way i am. Så du hadde spilt CS til du kollapsa fordi du ikke merket at du var sulten? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Over til topic nå da! Tro det eller ei, jeg lagde denne tråden fordi jeg har tenkt en del på det. Og jeg mener at slike småting faktisk har mye og si. Ikke få posten stengt Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg har en veldig fin evne jeg, når jeg driver med noe som krever litt konsentrasjon, så kobler jeg ut det som ikke trenges, dvs når jeg spiller CS kobler jeg ut alt som ikke kreves for å spille CS, dvs blant annet følelsen for varme. Er mange ganger jeg "våkner" opp etter noen timers CS for å finne ut at føtterne egentlig er glovarme, skjorta er gjennomvåt av svette og at jeg egentlig må på do. Det er en overlevelses evne som vi mennesker fikk med oss fra starten av, koble ut det som ikke er vitkig for å overleve. Thats the way i am. Så du hadde spilt CS til du kollapsa fordi du ikke merket at du var sulten? Nei, der tar du litt feil. Sult vekker en pre innstallert del av hjernen som kalles instinkt. Det overskrider alle andre ting som må ligge for tanke. Når sulten kommer, overskrides all annet, det er da snakk om en annen form for overlevelse. Er ikke tull noe av det jeg sier faktisk, har studert dette en stund, mennesket er en fantastisk skapning om man tenker litt Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Du er litt OT nå. Edit: hvorfor kaller du deg "Bear" når du synes _mennesket_ er en fantastisk skapning ? :s Endret 31. oktober 2004 av AmmO Lenke til kommentar
Blax Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg sitter faktisk med Tøffler..sån Adidas tøffler..ganske digg Lenke til kommentar
DevN Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Vel, jeg sliter ofte litt med at sokkene ikke sitter bra på foten. Jeg konsentrerer meg mer om sokkene mens jeg faktisk spiller, fører til at jeg kan ikke oppfatter at en motstander skyter på meg. :/ Sokkene bør sitte godt, men bytter ikke sokker for CS da, får heller ordne slik at sokkene sitter godt på før jeg spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå