Bluebeans Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hvordan sokker foretrekker dere å spille CS i? Jeg klarer ikke spille når jeg er kald på beina, blir så sykt ukonsentrert. Beste er sikkelige gode gammeldagse ullsokker spør dere meg. Sånne nymotens "svettesokker" blir så konstige og sitter limt inntil foten, da må man drive å vri foten for rette opp sokken. Og da kaster man jo bort verdifull tid. Så hva syntes dere? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Pleier å sitte barbeint. GG ord deling, btw. GG treordsregel også. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Pleier å sitte barbeint.GG ord deling, btw. GG treordsregel også. Tenker vi går for den siste GG'en Lenke til kommentar
gixer Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Pleier å sitte barbeint.GG ord deling, btw. GG treordsregel også. Regner med at den er rapportert? Hvis ikke så tar jeg gleden.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Pleier å sitte barbeint.GG ord deling, btw. GG treordsregel også. Regner med at den er rapportert? Hvis ikke så tar jeg gleden.. CS-stol, CS-gensere. Hva er galt med sokker? EDIT: Tenkte du på min eller soso's post? Endret 31. oktober 2004 av niXon^^ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 utrolig hva man kan lage tråder om Lenke til kommentar
mESA Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Morrsom tråd. Jeg liker best og sitte i franske sokker, som er farget stripete, rødt blått, gult osv.... De skal forme seg etter foten, altså tær og sånt skal det være egene lommer til Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 utrolig hva man kan lage tråder om Personlig syntes jeg er det er mer utrolig at folk ikke søker før de spør om ting, og jeg er rimelig sikker på at det ikke finnes en maken tråd i dette forumet. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Pleier å sitte barbeint.GG ord deling, btw. GG treordsregel også. Regner med at den er rapportert? Hvis ikke så tar jeg gleden.. CS-stol, CS-gensere. Hva er galt med sokker? EDIT: Tenkte du på min eller soso's post? Er ikke no gæli med sokker, men om du foretrekker ulvang eller bestemors' er ikke en bra pratesak i dette forumet. Hvis du tar opp den samme topicen i "Off topic" så går det nok bedre. Natta, god natt, hei hei! Endret 31. oktober 2004 av gixer Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Ullsokker er best, er det for varmt suger ullen opp svetten og er det kaldt varmer den deg... ull er uber-stoff ^^ Lenke til kommentar
DevN Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Bruker de sokkene jeg bruker den dagen vel, og vanligvis inkludert lester for ikke å fryse (vintertid). Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) utrolig hva man kan lage tråder om Personlig syntes jeg er det er mer utrolig at folk ikke søker før de spør om ting, og jeg er rimelig sikker på at det ikke finnes en maken tråd i dette forumet. ja, men er et virkelig nødvendig å lage en tråd for å spørre hvilke _sokker_ de bruker når de spiller cs? bryr du deg egentlig om det? om jeg bruker rosa sokker med lilla striper eller ulvang ull sokker ? nesten like latterlig som noen tråder på hl2.net og hlfallout.com Endret 31. oktober 2004 av 2mass Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Btw, hvis jeg ikke sitter barbeint, har jeg på tennissokker, siden jeg ikke har noe annet. Pleier å ha de litt brettet ned, slik at de ikke ligger helt stramt rundt leggen. Dog, hvis de er litt for store, må jeg dra de opp litt, så de sitter godt rundt foten. Går for det meste i puma, nike, adidas, og noen noname. Lurer på åssen sokker HeatoN bruker. Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Hender, hvis jeg har bestemt meg for å kicke ass, at jeg tar på meg sånne super-ullsokker... da går det som regel bra også.. Edit: Kan noen prøve å finne ut hvordan sokker HeatoN bruker? *lurepå* Kanskje vi må lage gamingsokker ... *Forretningsidé* Endret 31. oktober 2004 av AmmO Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Bruker de sokkene jeg bruker den dagen vel, og vanligvis inkludert lester for ikke å fryse (vintertid). Som oftest gjør jeg det samme, men hvis jeg fryser ørlite grann på beina så tar jeg på meg varmere sokker! Det hjelper faktisk, tro det eller ei. Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Bruker de sokkene jeg bruker den dagen vel, og vanligvis inkludert lester for ikke å fryse (vintertid). Som oftest gjør jeg det samme, men hvis jeg fryser ørlite grann på beina så tar jeg på meg varmere sokker! Det hjelper faktisk, tro det eller ei. hva hjelper det mot? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Bruker de sokkene jeg bruker den dagen vel, og vanligvis inkludert lester for ikke å fryse (vintertid). Som oftest gjør jeg det samme, men hvis jeg fryser ørlite grann på beina så tar jeg på meg varmere sokker! Det hjelper faktisk, tro det eller ei. hva hjelper det mot? Aimen blir mere stødig på en måte, vanskelig å forklare. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 :!: Nå har jeg lest det å, CS sokker. Det neste blir vel "Hvilken sokker bruker de pro CS spillerne" eller "Hvilket dopapir bruker de pro CS spillerne". Seriøst, dette har jo ingen ting med CS å gjøre uansett hvordan du vender på det. Enten er det noen som har sniffet sokker her, eller så trenger trådstarter seg et seriøst opphold sammen med Kjell Bjarne og Elling. Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Bruker de sokkene jeg bruker den dagen vel, og vanligvis inkludert lester for ikke å fryse (vintertid). Som oftest gjør jeg det samme, men hvis jeg fryser ørlite grann på beina så tar jeg på meg varmere sokker! Det hjelper faktisk, tro det eller ei. hva hjelper det mot? Aimen blir mere stødig på en måte, vanskelig å forklare. ok, tror jeg har merket det jeg og Nå har jeg lest det å, CS sokker. Det neste blir vel "Hvilken sokker bruker de pro CS spillerne" eller "Hvilket dopapir bruker de pro CS spillerne". Seriøst, dette har jo ingen ting med CS å gjøre uansett hvordan du vender på det. Enten er det noen som har sniffet sokker her, eller så trenger trådstarter seg et seriøst opphold sammen med Kjell Bjarne og Elling. Dopapir! Lurer på hva slags dopapir Xeqtr bruker Endret 31. oktober 2004 av AmmO Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Enten er det noen som har sniffet sokker her, eller så trenger trådstarter seg et seriøst opphold sammen med Kjell Bjarne og Elling. Jeg er edru, ikke overtrøtt og sliter ikke med den psykiske helsa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå