buskmann Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 I The Bourne Supremacy, hva er den siste replikken i hele filmen. På telefon til hu dama... Jeg har spola fram og tilbake ørten ganger, men skjønner fortsatt ikke hva han sier. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Get some rest, Pam. You look tired. Tror jeg. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Get some rest, Pam. You look tired. Tror jeg. Stemmer det Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 På TELEFON???? Sa han: "Get some rest, you LOOK tired" ????? Jeg har ikke sett filmen, og ikke for å pirke. Men er det en slags kameratelefon, eller greier han og høre gjennom røret at hun ser sliten ut? *vente på flaut svar* Lenke til kommentar
eught Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 På TELEFON???? Sa han: "Get some rest, you LOOK tired" ????? Jeg har ikke sett filmen, og ikke for å pirke. Men er det en slags kameratelefon, eller greier han og høre gjennom røret at hun ser sliten ut? *vente på flaut svar* Han ser på henne gjennom et vindu. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hehe, se filmen så vil du skjønne. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 På TELEFON???? Nettopp det som gjør at det er en tøff sluttreplikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå