Terje0 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Tror at vifta til skjermkortet mitt ikke funker..Når jeg spiller begynner pcen og pipe (advarselslyd). Går det ann å kjøpe ny vifte ? Har en x800 fant denne her http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302944&cks=PRL funker det ? Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Lever det inn Du ødelegger ikkje garantien på et kort til 3000 uten at det er nødvendig.... Nødvendig er vannkjøling ol..... Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 x800=nytt=garanti=lever det inn Lenke til kommentar
Terje0 Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Da får jeg ikke brukt dataen på flere uker da Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Da får jeg ikke brukt dataen på flere uker da Bedre det enn å "kaste bort" garantien da! Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Tror at vifta til skjermkortet mitt ikke funker..Når jeg spiller begynner pcen og pipe (advarselslyd). Har du sjekket at vifta står stille på kortet? Høres merkelig ut at PC'en ska pipe pga. at vifta på skjermkortet fusker.. PC'en kan jo pipe av andre årsaker. Endret 31. oktober 2004 av ExTerminator Lenke til kommentar
Panz3r Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Lever kortet inn igjen, dete er et helt nytt X800 kort det er snakk om. Du får penga tilbake, hvis du har kjøpt det fra komplett.no er de ganske raske med å få et nytt X800 kort tilbake i dataen din Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 jeg er enig med at er det er litt merkelig at pc`n lager pipelyd hvis vifta på skjermkortet er gåent. jeg fille ville leita mer i pc`n etter en potensiell annen støykilde. prøv å hør med en bit av en hageslange, da han du isolere støykildene svært effektivt... må gå, skal på jobb, JOHEI! klokkka er urk, INGENTING! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 åpne kabinette å se om vifta roterer eller ikke. gjør den ikke det er vifta gåen og du burde bytte inn kortet, og få et nytt. men jeg kan fårstå om du ikke vil det, og da funker vifta du ga link til helt fint Lenke til kommentar
Terje0 Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 er det vanskelig å sette på den vifta ? Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 er det vanskelig å sette på den vifta ? Nei. Men vil du beholde garantien, så ikke gjør det. Lenke til kommentar
Terje0 Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Kan det være noe annet som er galt da? har ikke sett ordntlig på vifta på skjermkortet...Den skal bare gå når det behøves tror jeg og når jeg skjekka sist gikk den ikke. Kan det være at cpu `en blir varmt ? kan den pipe da ? Begynte å pipe skikkelig for 5 dager siden. etter jeg spilte tror jeg cpu var på 55+ eller noe Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 vifta på skjermkortet skal ikke skru seg av å på, men gå HELE tida. da er det nok den som er fucka! lever det inn igjen å få nytt! Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jepp. Vifta på kortet går hele tiden. Den forandrer bare hastighet på high-end kort. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Plukk av hele vifta.. og sett vannslangen på kortet.. Og vips, du har vannkjøling Endret 31. oktober 2004 av M4rTiN Lenke til kommentar
Terje0 Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 tror jeg kjøper den vifta.. Det er vel viktig at vifta funker ? Men er det ikke rart at dataen begynner å pipe da? skal vel ikke pipe fordi skjermkortet blir varmt eller ????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå