marglie Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 lay off your crackpipes and start taking heroin guys Lenke til kommentar
Isabel Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) så alle er enig at jeg skal ta Tray prosessor ? om det bråker litt gjør ikke noe. men enn alt for høy during er jeg ikke helt gla for når jeg feks skal se på film og sånn.. og så skjermkort. det er en som har sagt at jeg kan ta dette: FIC Radeon 9600 Pro m/128Mb 128bit 8x AGP/DVI-I/TV-out noen som er uenige? i såfall må dere komme me svar raskt, da jeg bestiller om ca 2 timer og en ting til: bråker en 200gb harddisk mye mer enn en 120gb harddisk? jeg har egentlig ingen aning på hvor stor harddisk jeg skal ha da jeg egentlig er bare vant med en 20gb harddisk så det er vel derfor jeg tenker at det er like greit å kjøpe en 200gb harddisk i samme slengen da dette koster bare 215kr mer... Endret 3. november 2004 av Isabel Lenke til kommentar
marglie Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 sammentreff at det er 177 eller noe innlegg her? NEI'!! det er pga at det er en jente som trenger hjelp.. please ikke drit dere ut så heftige kåte nerder. dette er patetisk. fuck yall. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 sammentreff at det er 177 eller noe innlegg her? NEI'!! det er pga at det er en jente som trenger hjelp.. please ikke drit dere ut så heftige kåte nerder. dette er patetisk. fuck yall. Så hyggelige vi er her da. Kun 10 inlegg og allerede hatet. Men ivertfall, jeg støtter oppunder Logitech musa og tastaturvalget, og en Seagte barracude 160 Gb. Men det skjermkortet du valgte ut er 128 bits minne, og det er vel litt dårligere enn 256 som man får. Dessuten ville jeg gått for et XT kort, fra enten Powercolor eller Sapphire Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 sammentreff at det er 177 eller noe innlegg her? NEI'!! det er pga at det er en jente som trenger hjelp.. please ikke drit dere ut så heftige kåte nerder. dette er patetisk. fuck yall. Og stort mer er det vel ikke å "si" om den saken Lenke til kommentar
Isabel Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 sjekk denne siden HER!!! der kan dere se hvilket skjermkort jeg kan velge.. jeg ønsker gjerne et VIVO kort Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) så alle er enig at jeg skal ta Tray prosessor ? om det bråker litt gjør ikke noe. men enn alt for høy during er jeg ikke helt gla for når jeg feks skal se på film og sånn.. og så skjermkort. det er en som har sagt at jeg kan ta dette: FIC Radeon 9600 Pro m/128Mb 128bit 8x AGP/DVI-I/TV-out noen som er uenige? i såfall må dere komme me svar raskt, da jeg bestiller om ca 2 timer og en ting til: bråker en 200gb harddisk mye mer enn en 120gb harddisk? jeg har egentlig ingen aning på hvor stor harddisk jeg skal ha da jeg egentlig er bare vant med en 20gb harddisk så det er vel derfor jeg tenker at det er like greit å kjøpe en 200gb harddisk i samme slengen da dette koster bare 215kr mer... Tray prosessor, ja! Kjøp et Radeon 9600XT kort! Fra hvilken som helst produsent, og ikke tenk mer på det 160GB harddisk fra Seagate er å anbefale. Den er ganske stille, og du trenger strengt tatt ikke mer lagringsplass! Western Digital bråker egentlig litt mye.. Og til dere som klager over at det er så mye svar fordi det er en jentes post: Hvis det var tre personer i verden; deg selv, ei jente og en gutt. Alle tre er snekkere, og dere holder på å bygge dere et hus. På akkurat samme tid slår jenta og gutten seg på tommelen med hammer. Hvem springer du bort og trøster først? Hehe, men at det er en jente som har posten, og at mange hjelper, det betyr vel ikke at vi skal slutte å svare på spørsmålene hennes? Endret 3. november 2004 av reeeeg Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 så alle er enig at jeg skal ta Tray prosessor ? om det bråker litt gjør ikke noe. men enn alt for høy during er jeg ikke helt gla for når jeg feks skal se på film og sånn.. og så skjermkort. det er en som har sagt at jeg kan ta dette: FIC Radeon 9600 Pro m/128Mb 128bit 8x AGP/DVI-I/TV-out noen som er uenige? i såfall må dere komme me svar raskt, da jeg bestiller om ca 2 timer og en ting til: bråker en 200gb harddisk mye mer enn en 120gb harddisk? jeg har egentlig ingen aning på hvor stor harddisk jeg skal ha da jeg egentlig er bare vant med en 20gb harddisk så det er vel derfor jeg tenker at det er like greit å kjøpe en 200gb harddisk i samme slengen da dette koster bare 215kr mer... Tray prosessor, ja! Kjøp et Radeon 9600XT kort! Fra hvilken som helst produsent, og ikke tenk mer på det 160GB harddisk fra Seagate er å anbefale. Den er ganske stille, og du trenger strengt tatt ikke mer lagringsplass! Western Digital bråker egentlig litt mye.. Dersom hun vil se på filmer, så kan det være at hun vil legge fullkvalitets dvdfilmer(som hun har kjøpt) over på pc'en... Og da blir det en god del! Og prisforskjellen er en 100lapp eller to! Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 så alle er enig at jeg skal ta Tray prosessor ? om det bråker litt gjør ikke noe. men enn alt for høy during er jeg ikke helt gla for når jeg feks skal se på film og sånn.. og så skjermkort. det er en som har sagt at jeg kan ta dette: FIC Radeon 9600 Pro m/128Mb 128bit 8x AGP/DVI-I/TV-out noen som er uenige? i såfall må dere komme me svar raskt, da jeg bestiller om ca 2 timer og en ting til: bråker en 200gb harddisk mye mer enn en 120gb harddisk? jeg har egentlig ingen aning på hvor stor harddisk jeg skal ha da jeg egentlig er bare vant med en 20gb harddisk så det er vel derfor jeg tenker at det er like greit å kjøpe en 200gb harddisk i samme slengen da dette koster bare 215kr mer... Tray prosessor, ja! Kjøp et Radeon 9600XT kort! Fra hvilken som helst produsent, og ikke tenk mer på det 160GB harddisk fra Seagate er å anbefale. Den er ganske stille, og du trenger strengt tatt ikke mer lagringsplass! Western Digital bråker egentlig litt mye.. Dersom hun vil se på filmer, så kan det være at hun vil legge fullkvalitets dvdfilmer(som hun har kjøpt) over på pc'en... Og da blir det en god del! Og prisforskjellen er en 100lapp eller to! Og en DVDfilm tar 100 Gb? De tar sjeldent mer enn 4,7, med mindre det er dual layer eller dobbelt disk, og du får plass til ganske mange spill og DVDer på en 160 gig Lenke til kommentar
Isabel Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 et radeon 9600XT kort ja.. det selges uheldigvis ikke i denne pc pakken jeg skal kjøpe. men jeg sjekket alle skjermkortene netshop.no solgte og de solgte tre slike kort. se HER for alle sammen.. 1. Powercolor Radeon 9600 XT 128MB AGP - DVI-I, TV-out Retail 2 kr 1 507,00 2.Hightech Excalibur Radeon 9600 XT 128MB - DVI/VGA/S-Video AGP 7 kr 1 495,00 3.Hightech Excalibur Radeon 9600 XT 256MB - DVI/VGA/S-Video AGP Ubekreftet 08.11.2004 kr 1 495,00 men nå må jeg snart bestemme meg! noen andre som skal ha pcen jeg sitter på og da tar jeg en 200gb harddsik, da det bare er snakk om 200kr forskjell. men om jeg skal ha vifte? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Full støtte til marglie, dette er bare åndssvakt. 17 registrerte brukere og 3 anonyme leser emnet. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) uansett hvilke skjermkort du velger av de tre. jeg ville valgt powercolor av en eller annen grunn. velg det som er på lager. du trenger ikke tenke på vifte, alt slik er inkludert i shuttlen. 200gb disk er kjekt og ha ja. edit: litt merkelig at det er så mange poster med ot prat, men nå når hun spurte om et hastverk spørsmål var det ingen som svarte.. Endret 3. november 2004 av phax Lenke til kommentar
Isabel Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 ok. man hva sier dere til dette skjermkortet: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?pl....aspx?plid=3161. noen som anbefaler meg det sterkt. men jeg vet jo ikke så.. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 hadde vært kjekt hvis linken funka.. Lenke til kommentar
Isabel Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) sorry. her: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3161 men jeg fikk nettopp opplyst av en kar at jeg også trenger tv-kort. men da gjør eg følgende: jeg ringer til netshop i mrogen og bestiller pr tlf. da får jeg også høre om skjermkort og tvkort, eller dvs hele pakka! og så får vi bare være ferdig med denna saken trur jeg... forstår det i hvertfall som noen begynner å bli lei og så får jeg bestille et VIVO kort.. om det blir det ovenfor eller et radeon 9600XT, det vet jeg ikke.. men jeg leser hva dere mener i mrogen før jeg bestiller. og så kan jeg høre med hva folkene i netshop mener Endret 3. november 2004 av Isabel Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Burde kanskje ikkje uttale meg sidan eg ikkje har så god greie på skjermkort, men eg trur at VIVO er ein type skjermkort som har både "video inn" og "video ut" (mange har kunn video ut). Viss du kjøper eit skjermkort uten video inn, kan du kjøpe eit TV-kort i tillegg. Då får du Video inn + TV tuner... viss eg har forstått ting rett.. Edit: Tenk igjennom om du faktisk treng video-inn og evnt. TV-tuner. Eg har video-inn, og synest det er "kjekt å ha", men brukar det svært lite. Å ta opp film på PCen for å sjå er tull spør du meg. Bruk videospelar/DVD opptakar. Eg bruker det viss eg skal bruke noko eg har på Video eller frå TV i eigne filmprosjekt. Sjå TV på PC er vel viss ein ikkje har TV i nærleiken.. Endret 3. november 2004 av BA1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 NÅ har denne spøken gott veeeeldig langt burdet stenges Fra og med nå kan dere kalle meg Ine Pine Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Neste gang jeg lurer på noe heter jeg Kari og er 15 år. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Flere innlegg som ikke er relatert til hva trådstarter spør etter, resulterer i en liten ferie fra forumet. Gratis busstur til retningslinjene er inkludert. Lenke til kommentar
chil Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 sorry. her: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3161 men jeg fikk nettopp opplyst av en kar at jeg også trenger tv-kort. men da gjør eg følgende: jeg ringer til netshop i mrogen og bestiller pr tlf. da får jeg også høre om skjermkort og tvkort, eller dvs hele pakka! og så får vi bare være ferdig med denna saken trur jeg... forstår det i hvertfall som noen begynner å bli lei og så får jeg bestille et VIVO kort.. om det blir det ovenfor eller et radeon 9600XT, det vet jeg ikke.. men jeg leser hva dere mener i mrogen før jeg bestiller. og så kan jeg høre med hva folkene i netshop mener dårlig kjøp dyrt er det også for 9k kan du få den pcn jeg sa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg