mirene Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 En kammerat har kjøpt et Chenbro midi tower. http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=35239 Hvilke katode eller annet lystype vil dere foreslå å kjøpe for å livne opp i kabinettet.Og hvor børr lysene sitte,for å ha best effekt. Helst grønn eller blå. Og kjøpt på MPX.no (siden vi skal bestille flere varer derfra sammtidig) Takker for alle svar. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Ta heller en titt på www.microplex.no . Det er masse mer Casemod der. Og det meste er Sunbeam som jeg har litt erfaring med, og jeg synes har god kvalitet. Hvis du skal ha mye lys så må du nokk kjøpe et slikt lava lys som det heter. Har testa det røde og det lyser noe helt forjævelig mye. Ellers så kan du kjøpe bare vanlig Kald Catode lyser bra det å. Men husk og få med nokk invertere. Lenke til kommentar
mirene Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Hva er "invertere" ? er litt "grønn" på dette området. Har jo sett lysdekorering i kabinett da. Men hva må jeg ha,utenom "kald katode". Endret 31. oktober 2004 av mirene Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hva er "invertere" ? er litt "grønn" på dette området. Har jo sett lysdekorering i kabinett da. Men hva må jeg ha,utenom "kald katode". vis du skal ha Kathode må du også ha med en Sånn en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå