Gå til innhold

[GTA]hvordan skaffe penger? (SA)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant den til slutt. Ved den carwashen. Leitet og leitet og leitet, og hadde egentlig gitt opp med å leite etter broadway bilen. Og var på vei til gymmen, da jeg så carwashen og tenkte jeg kunne sjekke. Og der var den. Men så typisk som det alltid er, når en først har finni bilen, så kommer de på rekke og rad.

Lenke til kommentar
En veldig bra måte jeg bruker for å tjene penger er:

Sørg for at du har 10000 - 20000 $, så stikker du ned å tipper på hester! Det er en bygning i nærheten av AmmuNation i Downtown Los Santos, der du kan gå inn. Der finner du tre slags automater der du kan vedde på hester. Sørg for at du lagrer spillet før du begynner. Ta å sats 10000 $ på den nederste hesten. Hvis du vinner har du plutselig tjent deg 120000. Hvis ikke, loader du spillet og prøver på nytt. :thumbup:

Var nettopp nede og tippet på hester. Startet med $35,000, og endte opp med $24,950,000. Har nå cruiset rundt og kjøpt alt som er av hus, leiligheter osv i hele Los Santos og San Fierro - og har fortsatt minst $24 millioner igjen :)

Lenke til kommentar
Men så typisk som det alltid er, når en først har finni bilen, så kommer de på rekke og rad.

Jepp. Ikke helt tilfeldig det der. Det skjer fordi spillet ikke klarer å ha alle modellene i minnet samtidig, så bilen du kjører brukes gjerne som en av modellene bilistene rundt deg bruker også.

Lenke til kommentar
Men så typisk som det alltid er, når en først har finni bilen, så kommer de på rekke og rad.

Jepp. Ikke helt tilfeldig det der. Det skjer fordi spillet ikke klarer å ha alle modellene i minnet samtidig, så bilen du kjører brukes gjerne som en av modellene bilistene rundt deg bruker også.

Spes. i Vice og 3'eren.... Inn i en taxi og gatene bestod ikke av annet... :D

Lenke til kommentar
En veldig bra måte jeg bruker for å tjene penger er:

Sørg for at du har 10000 - 20000 $, så stikker du ned å tipper på hester! Det er en bygning i nærheten av AmmuNation i Downtown Los Santos, der du kan gå inn. Der finner du tre slags automater der du kan vedde på hester. Sørg for at du lagrer spillet før du begynner. Ta å sats 10000 $ på den nederste hesten. Hvis du vinner har du plutselig tjent deg 120000. Hvis ikke, loader du spillet og prøver på nytt. :thumbup:

Det er så tafatt å begynne med å save og loade på den måten. Blir så enkelt. Har ikke loada en eneste gang, og kommer ikke til å gjøre det heller.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som har peiling på hvor mye de områdene man kan overta genererer i penger? Har kommet dithen at jeg kan overta områder i byen. Er skikkelig rambo og har nå overtatt 14 områder ti tillegg til de man opprinnelig har. Ballas gutta dropper ganske mye AK47 og mp5 når de dør. Så jeg er rimelig stacked up med våpen nå. Synd man ikke kan være våpendealer :p

I huset i Grove Street spawner det med jevne mellomrom penger. Klarer bare ikke helt å finne ut om hvordan denne cashflowen er i forhold til hvor mange områder jeg har overtatt.

Eller så er pimping en grei måte å skaffe seg rundt 10.000 spenn på. Hestevedding har jeg ikke testa ennå. Kan man få noen items eller penger av å gjøre innbrudsmissions? Har gjort det første og fått beskjed om at sorte varebiler kan brukes til dette om natta.

SPOILER AHEAD:

Har også kjøpt en del eiendomer. Det går rykter om at man kan tjene en del penger på å selge disse senere i spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...