Gå til innhold

[GTA]hvordan skaffe penger? (SA)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

En veldig bra måte jeg bruker for å tjene penger er:

 

Sørg for at du har 10000 - 20000 $, så stikker du ned å tipper på hester! Det er en bygning i nærheten av AmmuNation i Downtown Los Santos, der du kan gå inn. Der finner du tre slags automater der du kan vedde på hester. Sørg for at du lagrer spillet før du begynner. Ta å sats 10000 $ på den nederste hesten. Hvis du vinner har du plutselig tjent deg 120000. Hvis ikke, loader du spillet og prøver på nytt. :thumbup:

Lenke til kommentar

En måte du tjener veldig mye penger på veldig fort er drepe dop-langere. De pleier å stå stille lenge med henda samlet foran eller bak ryggen. Dem jeg har sett var en sort person med svart trøye, jeans og svart lue og han andre var hvit med svær grå hettegenser. Når du dreper dem mister dem ca 2000. Sleit med å skaffe penger til pay n spray på begynnelsen, men nå har jeg 150 tusen og har ikke engang kommet ut av Los Santos

Lenke til kommentar

Vedd på hester ved Mullholland Intersection (tror det er det heter. sjekk kartet som fulgte med). Lagre i et safe house når du har rundt 10 000. Så vedder du på den dårligste hesten. Vinner han ikke så loader du på nytt helt til du har vunnet. Så saver du og repetere med å vedde de rundt 100 000 du har. og vips ender du opp på en million..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...