kaaasen Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Ja, topicen sier det meste. Har tatt meg en San Andreas-pause, slik at jeg og en kamerat kan spille litt FIFA. Det fikk meg til å tenke litt på hva som vil bli neste kapittel i GTA-serien. Jeg finner det veldig sannsynlig at neste GTA-spill vil bli som Vice City, nemlig kun en slags oppfølger. Er det noen som vet noe som helst om neste spill? Hvor handlingen vil bli lagt +++ Det er vel litt tidlig å spørre om, men det er kjekt å være tidlig ute også synes jeg. Handlingen i 3'ern og Vice City var jo i Liberty City bl.a., og Vice City er jo i Vice City, samt San Andreas er jo i San Andreas-området. Da er vel alle byene som ble introdusert i GTA2 brukt opp, så hva nå? Blir det London neste igjen kanskje? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) jeg har ikke hørt noe om et nytt GTA!! Endret 30. oktober 2004 av K9 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Nei, det har ikke jeg heller, men det kan jo tenkes at det er noen andre som har hørt noen rykter. Ofte pleier rykter å stemme hvertfall sånn halvveis, så jeg er ivrig etter å høre hvis det er noen som har funnet noe. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) De har jo allerede sagt (for en stund siden) at de utvikler GTA 4 - elle har hintet til det i hvertfall. Spillet blir antaglivis lagd til ps3 og hele motoren som gta3 konseptet er bygget på er jo da såklart avleggs. Så jeg tviler på at det blir noen slags oppfølger - heller et spill med helt nye elementer som virkelig viser hva rockstar er gode for +kickass bra grafikk og AI, hehe Endret 31. oktober 2004 av ReSSaA Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 husk! gta 1 gta 2 gta 3 gta vice city=4 gta san andreas=5 gadd ikke ta med gta london. uansett om du har hørt noe om gta 4 er det nok noe gamle rykter om vice city du har hørt. men jeg trur også det kommer et eller flere spill i serien. de tjener jo tonn med penger på detta Lenke til kommentar
Ninja Panda Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 de har vel bekreftet at det kommer ny GTA og at GTA:SA er det siste på gammel motor. Skal ikke se bortifra at den nye blir 4.... Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hørte noe om at det nye spillet skulle hete GTA 4 og skulle komme på neste generasjonsspill konsoller. Hvilken by/stat det skulle være i har jeg ingen anelse om... Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 husk!gta 1 gta 2 gta 3 gta vice city=4 gta san andreas=5 gadd ikke ta med gta london. uansett om du har hørt noe om gta 4 er det nok noe gamle rykter om vice city du har hørt. men jeg trur også det kommer et eller flere spill i serien. de tjener jo tonn med penger på detta Dette er feil. Grand Theft Auto (Liberty City) er Grand Theft Auto 3 Vice City er Grand Theft Auto 3 II San Andreas er Grand Theft Auto 3 III Alle disse spillene bygger på det første GTA som hadde disse 3 byene. (Liberty city(New york), vice city(miami) og San Andreas(Los angeles)) Så det neste Grand Theft Auto vil hete Grand Theft Auto 4 og bli utviklet for neste generasjons konsoller(PS3, Xbox2) Rockstar's kontrakt med Sony går ut dette året, så om neste GTA vil bli lansert til Playstation er fortsatt høyst usikkert. Lenke til kommentar
Ninja Panda Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 eneste som er sikkert er at neste generasjons gta kommer til å rocke! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Dere er klare over at GTA3 ikke har noen oppfølger? Vice City skjer før GTA3, og San Andreas skjer i mellom de to. GTA3 = 2001 San Andreas = 1992 Vice City = 1986 Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Dere er klare over at GTA3 ikke har noen oppfølger? Vice City skjer før GTA3, og San Andreas skjer i mellom de to. GTA3 = 2001 San Andreas = 1992 Vice City = 1986 tror ikke GTA3 spillet er lagt til år 2001. Mulig jeg tar feil Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg synes faktisk det vrengtpolvott sier virker ganske fornuftig jeg, men Vice City er på en måte etterfølgeren til GTA3, selv om det skjer før GTA3 Jeg regner vel også med, som flere andre her, at GTA4 blir neste spill i rekken. Lurer bare på hvordan handlingen blir, siden vi har vært wannabe-Mafia-style i GTA3 og GTA: Vice City, og nå er vi altså gangbangere i GTA: San Andreas Hva blir det neste? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) vet ikke jeg, men tror nok det blir bra kjenner jeg rett Endret 31. oktober 2004 av 2mass Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Kanskje det blir noe triade-greier? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Dere er klare over at GTA3 ikke har noen oppfølger? Vice City skjer før GTA3, og San Andreas skjer i mellom de to. GTA3 = 2001 San Andreas = 1992 Vice City = 1986 tror ikke GTA3 spillet er lagt til år 2001. Mulig jeg tar feil Ok. La oss bare få historien klar. GTA 3 foregår på 70tallet. Etter 15 år slipper mr vercetti ut av fengselet. Og vi er godt inne på 80-tallet. Så nå er vei in the early 90s. Som CJ. trodde alle viste dette. Men det er greit å være litt informativ av og til. Så GTA 4 vil kanskje være i 2000 eller i fremtiden. Kanskje et post Apokalyptisk GTA. Og den som sa at Vice City var gta 4 hadde nok desverre feil. Det er som en stooor stand alone expansion pack til 3ern. Grunnen til dette er at den kjører samme motoren som GTA3. GTA 4=ny motor Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 gta 3 foregår ikke på 70 tallet!! handlingen er lagt til nåtid det er jeg sikker på at jeg har lest et sted. desssuten så er det ikke 70 talls stil over hverken musikken eller bilene Lenke til kommentar
dc Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 GTA3 foregår på slutten av 90-tallet, nærmere 2000. San Andreas foregår på tidlig 90-tallet, nærmere bestemt 1992. Vice City foregår på 80-tallet. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har hørt noe om "GTA IV - Sin City", noe som kanskje vil peke mot Las Vegas..? Muligens bare tomme rykter. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 siden las vegas er med i GTA: SA (som Las Venturas) tviler jeg på de ville laget et GTA IV i denne byen.. de må nok finne på noe helt nytt ja.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 husk!gta 1 gta 2 gta 3 gta vice city=4 gta san andreas=5 gadd ikke ta med gta london. uansett om du har hørt noe om gta 4 er det nok noe gamle rykter om vice city du har hørt. men jeg trur også det kommer et eller flere spill i serien. de tjener jo tonn med penger på detta Dette er feil. Grand Theft Auto (Liberty City) er Grand Theft Auto 3 Vice City er Grand Theft Auto 3 II San Andreas er Grand Theft Auto 3 III Alle disse spillene bygger på det første GTA som hadde disse 3 byene. (Liberty city(New york), vice city(miami) og San Andreas(Los angeles)) Så det neste Grand Theft Auto vil hete Grand Theft Auto 4 og bli utviklet for neste generasjons konsoller(PS3, Xbox2) Rockstar's kontrakt med Sony går ut dette året, så om neste GTA vil bli lansert til Playstation er fortsatt høyst usikkert. ok, kan hende jeg tar feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå