above Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hei, Om jeg skal sette inn flere disker eller andre ting som vifter osv i pc`n så greier ikke min 360 W Psu det. Jeg har 2*120 og 1*200 Gb harddisk og mange vifter. Har tenkt å sette opp en server med den samme pc`n som jeg bruker til litt spill osv, da må jeg kjøpe meg litt flere harddisker og få mer kjøling. Så derfor må jeg ha meg en til psu på 360 W for så å lodde denne sammen med den andre chieftec psu`n min på 360 W. Er det noen som har erfaringer med dette, noen tips å komme med som kan være kjkt å vite om? Og finnes det en god guide for å gjøre dette, vist med bilder? Håper på god hjelp! Tusen takk for all hjelpå på forhånd! Mvh Ostebu Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 som det står der så må du jo ta garantien på begge, men dette er jo ikke nødvendig, bare du lager en skjøt av et eller annet slag der du lodder på ledningene (ergo du beholder garantien på begge ) noe som kan være nyttig i tilfelle noe skulle gå til pers Lenke til kommentar
above Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Tusen takk, det var akkurat det bildet jeg letet etter som jeg hadde sett før Men et lite spørsmål til... Når jeg skal lodde sammen pin 14 til pin 14 og pin 15 til pin 15, hvordan skal jeg da få til at jeg får plass til begge ledningene inn i den jumperen eller hva jeg skal kalle det??? Takker for all hjelp Mvh Ostebu Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 hvordan skal jeg da få til at jeg får plass til begge ledningene inn i den jumperen eller hva jeg skal kalle det??? Ser du "nøye" etter på bildet skal du bare koble innn en av ATX-pluggene. Lenke til kommentar
above Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) hvordan skal jeg da få til at jeg får plass til begge ledningene inn i den jumperen eller hva jeg skal kalle det??? Ser du "nøye" etter på bildet skal du bare koble innn en av ATX-pluggene. Jeg må vel jo koble inn pin 15 fra IKke both psu og det samme med pin 14 til den psu`n som er kobla til hovedkortet??? Endret 31. oktober 2004 av OSTEBU Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 på begge atx ledningene, så tar du av litt isolasjon på ledningene til pin 14 og 15 (var det ikke det som stod?) og så lodder du enda en ledning ifra den ene grønne til den andre grønne ledniingen, og ifra den ene svarte ledningen til den andre svarte ledningen, akkurat som på tegningen... Lenke til kommentar
above Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 OK! Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå