bluemac Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 hei har en pc med 5 disker som jeg vil delle ut. ftp serv prog som kan klare å dele 5 disker. jeg har prøvd bulletproof ?? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Serv-U og Raiden vet jeg kan dele flere disker. Er de eneste jeg har brukt. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 bulletproofftp bpftp Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Microsoft IIS (innebygget i Windows XP pro) Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 hei har en pc med 5 disker som jeg vil delle ut. ftp serv prog som kan klare å dele 5 disker. jeg har prøvd bulletproof ?? Bulletproof FTP Server funker jo fint.. Du må bare lage ei mappe med snarvei til diskene dine. Den mappa setter du som "home". Deretter må du gi tilgang til alle diskene, til brukeren. Til slutt må du huke av på: "Links to add to directories" "Treat as virtual directories (mounted into home directory)" "Resolve windows shortcuts (.ink files)" Da skal brukeren kunne se alle diskene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå