Joggi Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 jeg har en backup av en film som jeg har orginal av lotr2 fikk en kompis til å brenne de for meg slik at jeg kan låne den bort og bruke den selv slik at jeg ikke ødelegger og sliter ut orginalen(samleobjekt) dvd rommen klarer ikke å ta den og stuespilleren sliter men klarer av og til bare å gjennomføre 2/3 av filmen andre har samme problem ps dvd er på 2 plater og problemet er med begge hvilke format bør man velge hvis man skal ta backup av orginal dvd har hørt at - (minus) er best til film og skal man ta +(pluss) så bør man finalize dvd etter brenning bør man alltid ta -(minus) plater til dette bruket hvilke formater passer best til hvilken jobb -eller + til data, musikk, divx, mp3, filmkopi, vcd m.m. Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 bruker du billige jallaplater? hvilket program bruker du? har du sjekka om stuespilleren er kompatibel med dvd- plater? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 det høres ut som et typisk problem for billige plater. Det er ofte problemer med den ytterste delen på slike plater. Du burde prøve noen bedre (dyrere?) plater.. men det kan være mange ting som er feil. Det kan være at brenneren de er brent med ikke liker platen den er brent på, det kan være din dvd spiller ikke liker dvd platene dine, det kan være at platene er brent for fort, kanskje dvd spilleren din generellt ikke liker dvd-r... Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 bruker nero men hvilke format bør brukes til hvilke data da Lenke til kommentar
Folo Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg bruker de om hverandre, kjøper du DVD plater i 10 kr klassen, f.eks. Verbatim Pastell får du svært gode plater. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=164498 I denne tråden finner du en del info om de ulike produsente og hvillke plater du bør satse på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå