Enceladus Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Hvordan bruker man "find familiar" spellen til trollmenn i BG2. Når jeg kaster spellen står det bare "Only the Protagonist may cast Find Familiar" Hva er en Protagonist? takker for svar Endret 30. oktober 2004 av Gammelsko Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Protagonist kan vel oversettes til en helt. Og antagonist er "the villain" Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Hvordan blir jeg en "Protagonist" (helt) da? Slik at jeg kan bruke "find familiar" spellen? Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 En annen definisjon er : "The main character in a work, on whom the author focuses most of the narrative attention." Muligens det bare er en spesiell person som kan utføre spellet. Og når det gjelder mine BG ferdigheter så begrenser det seg til ~20 timer for over fire år siden. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Altså er det kun deg selv som kan bruke spellet, og ingen av de du tar med deg i partyet, som Imoen og slikt. Kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
Belisarius Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Protagonisten er hovedpersonen, dvs den personen som du selv har laget. Skal du få spellen til å virke må du spille som mage. Du Gammelsko, kunne du tenkt deg å spille BG II over nettet med meg eller? Dersom det er andre som vil være med å spille over nettet så er det bare å si ifra Endret 31. oktober 2004 av Belisarius Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Ooh, er det flere her som spiller BGII? Kult! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Takker for svar Nei kan desverre ikke vere med å spille over nettet, sitter på et modem. Har bredbånd på skolen men den er sperret av en brannmur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå