above Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hei.. Har noe spørsmål om Windows Longhorn som jeg lurer litt på.... Er Windows Longhorn beregnet til servere? Når kommer det ut for salg? Noen sted detr jeg finner all info om windows longhorn? Takker for svar på forhånd Mvh Ostebu Lenke til kommentar
Lou Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Ut av osten, inn på Google Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Longhorn kommer som workstation først og deretter som serverutgave. Workstation utgaven vil komme i 2006, mens serverutgaven i 2007. Resten finner du på Google. Lenke til kommentar
above Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Takktakk.. Tar jo sin tid.. Men merkelig nok har jeg jo sett folk ha den på pc`n Er det lekket ut en demo eller hva? Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Det er en beta ute ja. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 den er bare for betatestere, men den finnes jo på fildelingsnettverkene noe som kanskje ikke er så overraskende. Den er nok ikke helt stabil og det mangler en del drivere til longhorn. For de som vil ha looken på xp så finnes det skins (sistgang jeg testa ett måtte jeg formatere...) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Det er en beta ute ja. Beklager men den versjonen som er ute nå, er Alpha! Ikke Beta! Beta av LH, kommer ikke før 2. kvartal neste år!! Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Det er en beta ute ja. Beklager men den versjonen som er ute nå, er Alpha! Ikke Beta! Beta av LH, kommer ikke før 2. kvartal neste år!! Ok. "!!!" Så er det en alpha ute da. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Bare for å si det. Longhorn er ennå i en veldig tidlig fase og er ikke god nok til å brukes som hoved OS. Greit nok til å se litt på og teste, men ikke mer. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg er ganske sikker på at longhorn kommer med 64 bit støtte. Håper ihvertfall det Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg er ganske sikker på at longhorn kommer med 64 bit støtte. Håper ihvertfall det Det finnes en 64-bit versjon av LH! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå