okzalabim Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Hei folkens. Jeg har et problem som har kostet meg mye tid og krefter. Problemet gjelder et HP photosmart c200 kamera. Problemene startet da jeg skulle innstaler et Tv-kort. Jeg hadde da besøk av en "data-ekspert" som rota rundt på maskinen. Etter den tid har kamera ikke fungert. Jeg kjørte da windows 98, men har nå oppgradert til xp pro. Trodde prblemet skulle løse seg selv da, men nei. kamera er koblet til pc'en gjennom en vanlig seriel kabel. Jeg tror problemet er at disse portene er helt "døde". når jeg klikker på "porter(com -lpt) i enhetsbehandlingen kommer det kun opp en port og det er porten til skriveren. hvordan kan jeg sjekke at alle portene er aktive? NB har nettopp sjekket kamera med kabel på an annen maskin som kjører windows 95-funka helt fint. håper noen kan komme med noen tips på hvordan jeg kan ordne opp i dette. På forhånd takk Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Du kan jo se om du får en god gammel comport mus til å funke da. Men sjangsene er små for at du har en sånn liggende... Mener på det skal gå ann å skru av og på com portene i BIOS. Du kan jo surfe litt rundt i BIOS og sjekke om du ser noe mistenksomt der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå