simalarion Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 fersk når det gjelder x-box Men har koblet x-boxen på switchen, jeg har funnet ip adressen\subnettet til xboksen. Jeg ønsker å forandre ip adressen eller at x-boxen skall ta imot ip-adresser, slik at pcen kan komunisere med x-boxen. Om jeg får dette til kan vi spille starwars battlefront mot hverandre? Håper på svar! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Kan du ikke bare prøve da? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Har jo prøvd, seff. Men med en håndkontroller er det ikke lett å skifte ip adresse, går det i det hele tatt?. (uten å måtte kjøpe noe) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Xboxen er chippet, ikkesant? Hva slags dash kjører du? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Som skrevet er jeg helt grønn når det gjelder x-box, en kammerat som haddet med seg boksen. Den er nokk chippet ja, han kjører alle spill rett fra hardisken, når jeg tittet på boksen så jeg at det var en rj45 port der, så jeg lurte på om det var mulig å spille lan med x-box og pc. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Okay, da er den nok chippet ja... det er vel mye mulig du må få tak i et program som gjør det mulig å spille via LAN da tenker jeg (ikke Xbox Live). Her er jeg dessverre like blank som deg, så det vet jeg ikke noe om :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå