rag-fo Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Har prøvd meg her før når det gjelder dette spørsmål, uten å bli så mye klokere... Så jeg prøver igjen....... Bare lurte på en ting når det gjelder Sony Ericson T630...... Når telefonen står i "Stand by" og mottar anrop eller melding, så går den etter noen sek tilbake til stand by og det er ikke mulig å se at det til eks har kommet en melding...... som det gjør på f eks Nokiatelefoner jeg har hatt før. Ikke før man rører tastaturet... Lite praktisk, ikke sant. At man må fysisk ta å trykke på telefonen for å se etter innkommende anr/meld? Har jeg rett, eller er det noen innstillinger jeg ikke har oppdaget? Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Hm.... Ingen som vet noe om dette da? Lenke til kommentar
Machz Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hm....Ingen som vet noe om dette da? Helt sikkert mange som vet om dette ja. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Du mener at skjermen slår seg av igjen? Det er vel for å spare batteri... Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Selvfølgelig er det for å spare batteri.... Men på mange Nokia for eksempel, så går tlf tilbake til "strømsparing"... Men det er fremdeles, i displayet mulig å se at det har vært et tapt anrop, eller en inkommet sms. Derved er det mulig å ha telfonen liggende på en hylle/bord etc, og fremdeles se at det har skjedd noe. Nyttig for oss som ikke har tlf med bestandig.... Trenger liksom ikke trykke på den for å se om noen har sendt noe.... Har ikke funnet at dette er mulig på SE T 630.....og det er et minus, etter min mening. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Dakar må du ta på mobilen din da? (Sorry, kunne ikke dy meg. Det må da være den minste bagatell i verden like etter at alle tannpirkerne i esken ikke var like lange).= Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Veit bare at på k700 så kan du endre display-innstillingene til fra strømsparing til automatisk. Da kommer det opp evt ubesvarte anrop og meldinger. Prøv og se om du kan endre dette på t630. Dette var noe jeg savnet på min gode gamle t610 også.... Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Må si jeg savner det lille blinkende lyset Ericsson bruke på alle telefoner fra GF337 (min første mobil ) til og med T39. Det blinket med et annet intervall når en hadde fått melding. veldig praktisk. T610 har jo et lite lys på joystick'en som lyser når det er tomt for batteri, hvorfor kan ikke dette blinke når en får melding? Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Til "baltazar".... Du er bare patetisk og skjønner ikke problemet tydeligvis. Gidder ikke kommentere deg videre.... Til "Pologutt" og "Skjelsba".... Dere har tydeligvis skjønt spørsmålet og kommer med nyttige innspill/kommentarer..... Dette er da tydeligvis en funksj som flere har savnet. Har en jobb der jeg har tlf liggende i ei hylle, og løper mye ut og inn av kontoret. Veldig kjekt å bare kaste et blikk bort på den inniblandt.... Skal prøve "pologutts" råd. Prøvde nå å endre i displ innst. Dessverre var det ikke noe valg, som gjorde at dette fungerte. Da er det vel muligens sånn da, at dette ikke er mulig på denne model. Men tar gjerne i mot flere innspill...... Endret 3. november 2004 av rag-fo Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Må si jeg savner det lille blinkende lyset Ericsson bruke på alle telefoner fra GF337 (min første mobil ) til og med T39. Det blinket med et annet intervall når en hadde fått melding. veldig praktisk. T610 har jo et lite lys på joystick'en som lyser når det er tomt for batteri, hvorfor kan ikke dette blinke når en får melding? i farten så kommer jeg bare på pxxx serien som har det. Muligens s700i, men det får jeg sett i løpet av dagen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Tre advarsler utdelt. Totalt unødvendige innlegg og flaming av andre brukere er vi ikke så grusomt begeistret for her. Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Flaming = utskjelling? Fint om br.moderator konkretiserer hva som menes.... Greit. Har fått melding om hva som menes. Taes til etteretning selv om jeg er uenig. Endret 3. november 2004 av rag-fo Lenke til kommentar
bertie Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 jeg var litt misfornøyd med det i starten jeg også, men nå snakker jeg med erfaring på t68 da. Der er det slik at hvis jeg trykker på en knapp, så lyser skjermen opp hvis det er kommet anrop eller melding. Hvis det ikke er kommet melding eller anrop, så kan man se hva som står på displayet, men det "lyser ikke opp". (du skjønner sikkert hva jeg mener) Har prøvd t630 endel, og kan ikke si jeg tror du har noen annen mulighet enn å måtte trykke på en knapp for å se... (beklageligvis) bertie Lenke til kommentar
Machz Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Må si jeg savner det lille blinkende lyset Ericsson bruke på alle telefoner fra GF337 (min første mobil ) til og med T39. Det blinket med et annet intervall når en hadde fått melding. veldig praktisk. T610 har jo et lite lys på joystick'en som lyser når det er tomt for batteri, hvorfor kan ikke dette blinke når en får melding? Eneste jeg kan bidra med er å si: T630 er og blir en dritt telefon! Den telefonen er så utrolig lite gjennomtenkt at det burde ikke være mulig at noe sånt kunne bli kåret til verdens beste mobil(okey, T610 ble det men T630 er jo samme telefon). Lysdioden er er et godt eksempel. Min gamle SH888 hadde en lysdiode som blinket fort grønt(tror jeg det var)når det var en ubesvart samtale og blinket rødt når det var lite strøm + noen andre kombinasjoner som var fine. T630'en har jo en lysdiode den også som nevnt i joysticken(som er elendig IMHO) og som godt kunne ha vært programert til å lyse ved ubesvart samtale men neiiiiiiiddaaaa.... Angrer fortsatt på at det ikke ble en japse telefon og hadde de da hatt vett til å ha BT på telefonene sine så hadde jeg garantert kjøpt en. Til orginal poster: Sorry for litt løen kommentar, men jeg har et godt råd til deg. Kjøp en ny og gi den gamle til minstemannen i huset, eller hvis du ikke har noen, bruk den til "på fylla" telefon. Til det duger den greit. Jeg vet i allefall at den jeg har blir ikke noe særlig gammel i mitt selskap. Det triste er at telefonen har i grunnen potensiale til å bli en grei telefon med litt SW oppdatering fordi det meste kan løses med annen SW vil jeg tro(er vel strengt tatt ikke så mye forskjell på K700i og T630 annet enn en annen kamera). Det virker rett og slett som SE ikke vil at T630 skal være bedre sånn at K700i kan framstå som en såååååå mye bedre telefon. Tror neste telefon blir P910i eller noe fra østen(en eller annen som har fått BT)... Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Jeg har nå vært i kontakt med Sony Ericcson angående dette. I følge dem er dette slik på SE T630 desverre, som de sier. Jeg har sagt opp fasttlf og har mobil som eneste tlf. På grunn av dette har jeg gått glipp av mange inkomne anrop/sms og først sett dem lenge etterpå. Da jeg ikke gidder gå rundt å trykke på tlf hele tiden og har den i ei hylle og ønsker å se på displayet at det f eks har kommet en sms.....så gir jeg opp hele telefonen og prøver å selge den...... Tilbake til Nokia tror jeg..... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Det er litt dumt, men sånn er det. Men jeg tror bare det er T610 og T630 som har det. Har hatt T68i T610 og P900 og T610 og T68i var de eneste jeg ikke kunne se meldingene på. Har prøvd K700i K500i S700i og T630, det er bare Txxx serien som er sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå