Gå til innhold

Trenger et bilde til hjemmesiden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jeg spørre HVA I ALL VERDEN du har gjort mot noen på dette forumet som tilsier at du skal få gratishjelp av noen? Tror du alle som sitter på dette forumet har null fritid, og at vi lever av tilfeldige fjortiser som dumper innom for å få gratis logoer til sine javaspill-template-dot-tk-sider? Grunnen til at jeg begynner å bli skikkelig forbanna på deg er at du faktisk fikk tilbud av både meg og Dunestar til å lage den mobilportal-saken din GRATIS! Du fikk design og tilbud om serverside-kode servert på sølvfat, men gadd du gjøre noe selv? Åh, nei da!

Mitt inntrykk av deg ligger i ruiner, og jeg tror jeg snakker for de fleste når jeg forteller deg at du ikke trenger å spørre om en bitteliten tjeneste i det forumet her engang. Jeg er sikker på at INGEN på det forumet her ønsker å hjelpe deg etter det vi har sett av deg til nå. :roll:

Lenke til kommentar
Og da sa han ikke mere...

Så han såg på en annen tråd..

Forsvar deg Ole!

Forsvar meg? Hmmm, hva er vitsen. Er i mindre tall her og jeg er stor nok mann til å se at det er en grunn til det. Hadde egentlig ikke tenkt til å svare siden dette blir en meget flau tråd. Jeg beklager min oppførsel her igjen og skal lige lavt inntil jeg har noe å vise til. Skjønner fulstendig hva dere mener egentlig.

Lenke til kommentar

Lokaltog: :thumbup:

Og, oleeid, har du rippa GratisMobil.net? Har ikke lyst å grave alt for langt nå,

men du hadde faktisk mulighet til å FÅ et design av meg gratis for en tid tilbake,

som Lokaltog sier. Lokaltog var til og med villig til å mekke serversidekode til deg.

Det virker som om du har glemt det. Det ble aldri noe av det. Hva er det med deg?

Hvorfor skal du få, når du ikke bidrar?

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar

Nei det er ikke en rip! Det er noe man kan laste ned fra den siden man jeg er medlem på for å selge slikt.

Det er sant at du skulle lage design til meg men du stoppa jo helt opp etter at du hadde dratt på en tur eller noe??? Vet ikke hva som skjedde jeg men mangel på kommunikasjon har vel noe å si!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...