Abruzzi Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hei! Jeg trenger et bilde eller nærmere sagt en logo til siden min. http://www.javaspill.tk/ Trenger en litt snaxy logo som passer fint inn. Hvis noen hadde giddet å gjort det for meg hadde det vært snilt. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Feilpostet. http://forum.hardware.no/index.php?showforum=215 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 I tillegg til feilpost, men - har ikkje du laga ei heilt vanvittig mengde poster ang. hjelp til javaspill.tk eller er det berre et inntrykk eg har fått? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Ikke bare javaspill.tk. Han har jo 100 hvis av andre prosjekt han har spurt om..! Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 http://forum.hardware.no/index.php?act=SR&f=60#12 Synes headeren er fet, kanskje en dråpe mykere tekst. En logo er noe litt annet, og krever litt kunnskap jeg ikke har gitt.... Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) det der er jo ikke javaspill.tk!! det er Gratismobil! er jo ikke du som har laget den! EDIT: Fine filmer du har lagt ut Endret 31. oktober 2004 av chs89 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Det der er toppen. Har du ennå ikke lært, oleeid? (Med forbehold om at det kan være en template.) Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Det er jo Oleeid vi snakker om her da.. Neida... Lag din egen side da ffs! Og ikke spør om noen her kan gjøre det.. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Og da sa han ikke mere... Så han såg på en annen tråd.. Forsvar deg Ole! Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Kan jeg spørre HVA I ALL VERDEN du har gjort mot noen på dette forumet som tilsier at du skal få gratishjelp av noen? Tror du alle som sitter på dette forumet har null fritid, og at vi lever av tilfeldige fjortiser som dumper innom for å få gratis logoer til sine javaspill-template-dot-tk-sider? Grunnen til at jeg begynner å bli skikkelig forbanna på deg er at du faktisk fikk tilbud av både meg og Dunestar til å lage den mobilportal-saken din GRATIS! Du fikk design og tilbud om serverside-kode servert på sølvfat, men gadd du gjøre noe selv? Åh, nei da! Mitt inntrykk av deg ligger i ruiner, og jeg tror jeg snakker for de fleste når jeg forteller deg at du ikke trenger å spørre om en bitteliten tjeneste i det forumet her engang. Jeg er sikker på at INGEN på det forumet her ønsker å hjelpe deg etter det vi har sett av deg til nå. Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Oh crap...They are butching you. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg er ETT HUNDRE PROSENT enig med Lokaltog. Du har mildt sagt oppført deg som en idiot fra dag EN. Run Forrest! Run! Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Og da sa han ikke mere...Så han såg på en annen tråd.. Forsvar deg Ole! Forsvar meg? Hmmm, hva er vitsen. Er i mindre tall her og jeg er stor nok mann til å se at det er en grunn til det. Hadde egentlig ikke tenkt til å svare siden dette blir en meget flau tråd. Jeg beklager min oppførsel her igjen og skal lige lavt inntil jeg har noe å vise til. Skjønner fulstendig hva dere mener egentlig. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Du er ihvertfall mann nok til å innrøme det. Det skal du ha... Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Ja jeg håpet på å få slik respons nå så jeg kan få noe ære her på forumet etterhvert. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Lokaltog: Og, oleeid, har du rippa GratisMobil.net? Har ikke lyst å grave alt for langt nå, men du hadde faktisk mulighet til å FÅ et design av meg gratis for en tid tilbake, som Lokaltog sier. Lokaltog var til og med villig til å mekke serversidekode til deg. Det virker som om du har glemt det. Det ble aldri noe av det. Hva er det med deg? Hvorfor skal du få, når du ikke bidrar? Endret 1. november 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Og, oleeid, har du rippa GratisMobil.net? OOOH, den satt. Håper for oleeid sin del at det er en gratis template elns. edit: Greit, ingen rip. Det var en template da, med andre ord. Endret 1. november 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Nei det er ikke en rip! Det er noe man kan laste ned fra den siden man jeg er medlem på for å selge slikt. Det er sant at du skulle lage design til meg men du stoppa jo helt opp etter at du hadde dratt på en tur eller noe??? Vet ikke hva som skjedde jeg men mangel på kommunikasjon har vel noe å si! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 DOMAIN NAME IS CURRENTLY UNAVAILABLE. PLEASE TRY AGAIN IN 5 MINUTES. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 DOMAIN NAME IS CURRENTLY UNAVAILABLE. PLEASE TRY AGAIN IN 5 MINUTES. Hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå