Gå til innhold

hk, gpu,nettkort, og lydkort, komentarer?

Anbefalte innlegg

fikk gavekort på 2000,- hos datakjeden.. Er dette noe å satse på.. lydkort og nettverkskort må jeg ha..

Og det Hovedkortet jeg har nå heter K7T turbo2 og har bare støtte til 4x skjermkort :p og skjermkortet er geforce4 mx440 64mb pci 4x.. Derfor har jeg satt sammen noe.. Er det noe bra?

q118267 Abit NF7 V2.0 Hovedkort for Socket A DDR nForce2 Ultra400/MCP, ATX,USB2.0,LAN 604,-

302118 Sapphire Radeon 9250, 128MB DDR, 128bit AGP, ATI 9250,TV-Out/DVI-I, Lite-Retail 506,-

LA000030 Sweex PCI 10/100 nettverkskort 99,-

US000020 Sweex Soundcard 5.1 PCI 229,-

1448,- tilsammen..

edit: skal bare spille cs og se filmer og spille musikk på den.. eller skal jeg bare beholde det jeg har?

Endret av ballemann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det gjør ikke noe at hovedkortet bare har AGP 4x, så om dette er eneste grunnen til at du vil ha nytt, er det fullstendig bortkastet. Du vil ikke merke noe særlig forskjell på AGP 4x og AGP 8x på dagens toppkort engang.

Kjøpe heller et bedre grafikkort eller mer ram eller noe annet du har bruk for ;)

Lenke til kommentar

Hva med å heller kjøpe et radeon 9800pro, nettverkskort og lydkort?

Om du da såklart bruker pc'en til spill/grafikk da.

Kan vel hende du må legge ut et par hundre kr. til, men det er absolutt verdt det om du driver med spill.

Radeon 9250 er forresten ikkeno å satse på :p

Om du UANSETT vil være under 2000kr, så ville jeg gått for et radeon 9600XT som ozelot foreslo.

Lenke til kommentar
hva med dette kortet? Sapphire Radeon 9550 Atlantis 128MB DDR AGP, ATI9550, DVI-I, TV-Out, Lite Retail

mvh ballemann

Radeon 9600XT eller 9800PRO er et mye bedre valg.

også koster det mye mer enn dobbelt så mye da.. radeon 9800pro er overkill til hva jeg skal bruke det til.. Noen som har erfaringer med det kortet jeg foreslo?

mvh ballemann

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...