Gå til innhold

When to fight and when to let go? Lovelifethread

darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg vet at det sikkert ikke virker som rett sted å ta dette opp, men det er i det minste masse gutter her, og jeg kunne tenkt meg å høre hva dere mener om saken.

When to fight, and when to let go? (Jupp, jeg ser for mange tvserier på engelsk, så jeg tenker engelsk i stedet for norsk). Når man er i et forhold, og den ene parten holder på å bakke ut. Når vet man da om man skal prøve å kjempe, eller om man skal bare la den andre parten gå?

Jeg vet at det er svært mange jenter som lider av den "misopfatningen" at det å spille hard-to-get er en god idé. Gjør gutter slik også?

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(Kanskje fordi han/hun vil vite hvor mye om du elsker han/henne og er villig til å kjempe).

Det er jo bare slemt...

Tenk hvor vondt den andre får det, når den andre ikke viser interesse... :(

Ja, tenk på hvor vondt jeg har det :(:p

Tror egentlig ikke at han gjør det pga det. Men jeg bare lurer på når man skal gi opp og bare gi slipp...

Lenke til kommentar

Det med å teste... tja.. du bør være forsiktig med dette.

Må forøvrig si noe som motstrider det jeg netopp har sagt: samtlige jenter jeg har liket og/eller liker.... er sammen med noen, blir sammen med noen.... eller er generelt sett egentlig "vanskelige" å få tak i.... :blush::(

:p

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Også hopper jeg ufølsom som jeg er inn på tråden og sier:

Det at motparten trekker seg ut og tilbake, kan tyde på andre ting enn at han/hun skal teste deg ... f.eks at han/hun prøver å distansere seg fra deg fordi han/hun er iferd med å fortelle deg at han/hun er forelsket i en annen..... !

*bite seg i leppa over selvopplevd hendelse* :wallbash:

Lenke til kommentar

Min forrige dame vår sånn... Hun holdt liksom på med andre gutter hele tida, jeg skulle liksom se om det gikk over, så jeg slo ikke opp.. Så var vi på en sånn klassetur og så fikk hun plutselig på hjernen at jeg hadde strippa for noen andre jenter i klassen som jeg seff ikke hadde gjort! :roll::mad:

Hun slo opp med en gang... Det er nå en måned siden liksom og nå virker det som om hun tror at hun liksom er sånn at alle forguder henne og sånt... :blink:

Det verste er at hun sier at hun aldri hadde gjort meg noe og hun aldri ville ha funnet på det, flere av vennene mine sier jo til og meg at når de var med henne så kyssa hun med andre i klassen og sånt, selv om vi var sammen!

Har bare en ting å si: BITCH FOREWER!!!!!! :realmad:

Lenke til kommentar

Det er nettopp slike erfaringer som har ført til at jeg rett og slett ikke gidder å kaste bort mer tid på damer. Sleipe, manipulerende krek...

Ja, jeg vet ikke ALLE er sånn, men jeg orker ikke være politisk korrekt lengre.

Slo opp med dama for en måned siden fordi hun hele tiden skulle "teste" meg...fikk nok og sa takk og farvel. Får faen meg være måte på. Menmen, var hun som mistet den mest ærlige og trofaste kjæresten hun noensinne kommer til å få :D

Skjønt, hun er vel for tett i den bortskjemte pappen sin til å kunne forstå det... Rart hvordan man plutselig, over natta, ser hvor kynisk og manipulerende folk egentlig er...

Lenke til kommentar
Også hopper jeg ufølsom som jeg er inn på tråden og sier:

Det at motparten trekker seg ut og tilbake, kan tyde på andre ting enn at han/hun skal teste deg ... f.eks at han/hun prøver å distansere seg fra deg fordi han/hun er iferd med å fortelle deg at han/hun er forelsket i en annen..... !

*bite seg i leppa over selvopplevd hendelse* :wallbash:

Jepp, det er det jeg også tenker. Det er vel da det er på tide å gi slipp..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...