rvenes Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hallo! Programvaren som fulgte med fungerer fint den. Men vil ha eit anna program som kan vise fingeravtrykket i bedre kvalitet og muligheit for og lagre det i database kanskje? også for seinere søke igjennom heile skiten igjen og sjå om man får treff. Det heile er for morro skuld, men eg digger og teste nye ting to the limit! Er det noken som veit om noko slikt? PS: Kanskje sett for mykje på CSI? heehehe Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hvilket tastatur er det? Tror nok ikke du får no bedre kvalitet... Kan ikke uttale meg sikkert, men tror "what you see, is what you get". Kan jo ikke forvente deg den beste fingeravtrykk teknologien på en microsoft tastatur? Send mail til Kripos, og spør hvilket program de bruker... Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hvor har du kjøpt det tastaturet? Har lett etter det, men kan ikke finne det.... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Det ligger på komplett.no Jeg hadde utrolig lyst på dette tastaturet, så jeg leste en test på engelsk. Da jeg leste at den ikke var kompatibel med Firefox, ombestemte jeg meg med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå