kvirinius Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Har skaffet meg en PS2 to USB Controller Convertor fra Play.com. Etter at jeg har installert driveren å plugget den inn, får jeg opp to psx kontroller i kontrollpanel – spillekontrollere. Den ene er uten analoge styrespaker, den ser ut til å fungere fint under egenskaper. Den andre er med analoge styrespaker, men blir borte etter et lite øyeblikk i egenskaper. Når jeg starter Fifa 2005 med konverteren plugget i, starter kontrollen å riste å piltastene henger seg opp på skjermbildet for valg av språk. Problemet fortsetter på neste meny også. Jeg har ikke prøvd med noen andre spill, fordi den ble kjøpt for å brukes på Fifa 2005. Maskinen er en: AMD Athlon 64 – 3000+ 1024 md ram Radeon 9800 pro Windows XP Home Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Begklager at jeg ikke kan hjelpe deg med spørsmålet ditt, men jeg lurte på hva prisen var på den konverteren eller hva det nå heter. Og har du en link til den fra play.com? Lenke til kommentar
kvirinius Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 http://www.play.com/play247.asp?pa=stts2&p...PC&title=114167 Den kostet litt over 80 kr. Lenke til kommentar
kvirinius Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Siden jeg ikke får ps2 kontrollen til å virke, blir jeg nødt til å kjøpe en gamepad for pc. Noen som kan anbefale en som ikke er alt for dyr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå