Nilsen Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Det første jeg tenkte på var en krysning av lian li og apple.. (som nevnt tiligere) Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Nettop Apple G5 og Lian Li pluss noe annet som jeg ikke kan identifisere... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Synes at de var pene jeg! Fint med håndtak for LAN! At de kan ligne litt på Mac driter jeg egentlig i, er ikke motstander mot alt som ikke er Gates innspirert selv om jeg kjører windows selv... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Synes at de var pene jeg! Fint med håndtak for LAN! At de kan ligne litt på Mac driter jeg egentlig i, er ikke motstander mot alt som ikke er Gates innspirert selv om jeg kjører windows selv... syns håntaket er harry Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Synes at de var pene jeg! Fint med håndtak for LAN! At de kan ligne litt på Mac driter jeg egentlig i, er ikke motstander mot alt som ikke er Gates innspirert selv om jeg kjører windows selv... syns håntaket er harry Man skal være mann og bære kabinettet på en verdig måte ikke no svekling håndtak her i gården nei! EDIT: nei leif kom på besøk Endret 31. oktober 2004 av PioUs-JiN Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Har vært å sett på de kabinettene der et annet sted, håndtaka kan skrues av eller på, samme gjelder beina. Så om du vil ha dem på blir jo helt valgfritt Men jeg skal ha stacker så litt for lite for min smak Lenke til kommentar
Josten Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 likte ikke håndtaket men resten minner meg om lian li!se likheten: http://www.microplex.no/rubweb/prodpages/pxecxxx/pxec7105hsl.jpg"]http://overklokking.no/artikkelbilder/1123...pxec7105hsl.jpg Det jeg og tenkte på. Og det til 1/3 av prisen. Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 jeg ville fjernet handtaken å føttene.. å fått nye føtter viss jeg skulle hatt det Lenke til kommentar
jingt Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 føttene? det er fire håndtak Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 minner om en bærbar vaskemaskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå