Nevnarion Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Musikk, søvn, og noe annet å tenke på hjelper stort sett mot det meste av motgang her i livet vil jeg mene Og TID. Tiden leger alle sår Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Den beste medisinen er : Ny dame! Ellers så hjelper det å være sammen med kompiser og venner som skjønner hva det går i. Jeg hadde en kompis som syntes så synd på meg at han ga meg tre par strømper og 2 poser mills kaffe som trøst...... At han mente det dønn alvorlig var vel det som foråraket et hysterisk latteranfall fra min side Uansett så er det visse ting som aldri hjelper. 1. Alkohol. Alkohol får deg ikke til å glemme, men til å huske og deppe. Dersom du gjør det til en regel i dag å aldri drikke når du er nedfor så vil du spare deg selv og vennene dine for mange uholdbare stunder av selvmedlidenhet 2. Å skade seg selv. Har hørt flere som hyler ut at dem ikke vil leve lenger og blablabla. Dette er patetisk og får en hvilken som helst mann til å virke som en dust på null komma niks. 3. Å springe etter og bønnfalle henne om å ta deg tilbake igjen, forfølge henne og på noe annen måte plage henne dersom du vil ha henne tilbake. Dette kommer ikke til å virke sjarmerende, men tvertimot frastøtende. Det beste er å innse at det er over. Husk det som var bra og gled deg over det. Det er neppe siste gang du blir vraket og neste gang så er det kanskje du som vraker noen andre?! Hold deg opptatt med hobbyer, venner og andre ting som du liker. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Finne en annen jente å kose seg litt med hjelper stort, får tankene over på andre ting med en gang. Virker ikke fristende kanskje, men tro meg det hjelper stort! Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Innse at det er slutt, og gå videre (selv om dette er sagt millioner av ganger før). Selv om det er hardt må du bare bite i det. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 en annen ting som kan fungere bra: få ut følelelsene i en slags kreativ utblåsning av et slag. (tolk det hvordan du vil) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Heng med venner. Anonym poster: cec93a94a4813eedb9793f89dea2c286 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå