Cs-mannen Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Kjæresten min slo akkurat opp, og jeg greier ikke å tenke på noe anna. Hva kan jeg gjøre for å glemme hu? Jeg er ikke myndig så ikke noe drikke seg full, men har dere noen gode tips? Endret 30. oktober 2004 av Cs-mannen Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Prøv å tenke på noe annet. Har aldri opplevd det samme (hos meg er det slik at jeg liker en som jeg tror ikke liker meg) men prøv å tenke på hennes dårlige sider! Og ikke se på henne på skolen, og ikke se på bilder av henne osv. Da glemmer du henne nesten Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Gå sammen med venner, prøv og ha noe og gjøre konstant. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Du kan jo spille et bilspill? Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Du kan jo spille et bilspill? Bare dumt jeg ikke har noe bilspill... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) LAN? Siden du kaller deg CS-Mannen, ville jeg tro at et lite CS-lan ville vært no. Endret 31. oktober 2004 av King_mephisto Lenke til kommentar
knert Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Prøv å tenke på noe annet. Har aldri opplevd det samme (hos meg er det slik at jeg liker en som jeg tror ikke liker meg) men prøv å tenke på hennes dårlige sider! Og ikke se på henne på skolen, og ikke se på bilder av henne osv. Da glemmer du henne nesten helt enig. det er det beste du kan gjøre. hvis du alltid har noe og gjøre, så får det tankene vekk fra det som er vondt. Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Prøv å tenke på noe annet. Har aldri opplevd det samme (hos meg er det slik at jeg liker en som jeg tror ikke liker meg) men prøv å tenke på hennes dårlige sider! Og ikke se på henne på skolen, og ikke se på bilder av henne osv. Da glemmer du henne nesten Skal prøve dette... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hva kan jeg gjøre for å glemme hu? Ingenting. utenom tid da.... men slike råd vil du sikkert ikke høre på uansett (det ville ihvertfall ikke jeg når jeg var broken....) Men jeg er ikke noe broken nå lenger da Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Prøv å tenke på noe annet. Har aldri opplevd det samme (hos meg er det slik at jeg liker en som jeg tror ikke liker meg) men prøv å tenke på hennes dårlige sider! Og ikke se på henne på skolen, og ikke se på bilder av henne osv. Da glemmer du henne nesten Problemet er at når du tilfeldigvis bumper borti henne... ...som jeg ikke har gjort med mitt "tilfelle" på måneder nå.. Så føles ihvertfall som jeg er over 'a Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Gråt litt og litt til og sov sove er bra Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Vær mye sammen med kompiser og familie...prat med dem om bruddet. Et godt LAN er tingen Og husk: Det er HUN som taper på dette! Lenke til kommentar
Individual-48 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Ikke drikk deg full å gjør dumme ting med ølbriller som i øyeblikket der og da virker bra:) Know all about that, da er det bedre å sitte noen dager hjemme å stirre litt i veggen. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 LAN og se på porr sammen med venner. =) Lenke til kommentar
runela Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hør på musikk... finn noen koslige og snakke med på msn eller inviter noen hjem... det bruker hjelpe Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Musikk er bra å ha når ting ikke går som man hadde tenkt.... Hør på musikk! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Og husk: Det er HUN som taper på dette! Åh? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 finna seg ei ny? ja det er vel ikke særlig enkelt.. ellers er det vel bare å ta tida til gode, så går det gradevis over til slutt.. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Og husk: Det er HUN som taper på dette! Åh? Hysj.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå