Ozelot Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Da jeg hadde endelig kontert mitt ny-innkjøpte HK og minne og kjøleribbe + vifte(for å skryte litt :smile: ) Ja, jeg starta pc`en (den startet og !!!), og opp kommer det tall som sier at jeg har en Athlon 1.15 Ghz(??). Har komplett gjort noe galt eller er det noe jeg skal instille i Biosen først ?? Forresten, en ting er vldig bra..den starta lynraskt..så fort at jeg ikke fikk med meg første gangen hvor mange Mhz jeg hadde. Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Du må sørge for å stille inn 133 på FSB. Avhengig av hvilket HK du har, enten i BIOS eller via jumper på HK. Sjekk manualen.... Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Jeg hadde ca samme problem.. Har en XP 1900+ og ett abit KT7A-RAID.. når jeg starta fikk jeg bare 1,1ghz.. Selv om den sto på 133/33.. Satte opp multiplier rate lr noe slikt.. Da ble jeg positivt overraska over meg selv;) Lenke til kommentar
The man! Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 på noen eldre hovedkort(KG7) må man flashe biosen for å få XP-prosessorene til å gå over 1,15. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå