Cho-san Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) eg har eit gigabyte GA-7VM400Mvil denne brikka passe å mens eg e i gang kva er CAS Latency Cl #EDIT av moderator - Endret emnefeltet til noe mer beskrivende Endret 1. november 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Panz3r Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Du må se om begge brikkene har samme CL hvis begge har f.eks CL2 vil de passe, men hvis f.eks den ene har CL2,5 og den andre har CL2 passer de ikke, hvis begge brikkene har samme CL passer de. Ellers er det ingen ting og tenke på, jo du må se om begge støtter samme spenningsforsyning, altså volt. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) vel det eg meite var om det passa til kortet mitt uten at eg må klokke det ned Endret 30. oktober 2004 av Heize Lenke til kommentar
Panz3r Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Sorry, mistforsto. Kan du gi link til hovedkortet og rammen så skal jeg se på det? Det er mye enklere å få link Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Skal fungere det, selv om rammen vil kjøre på lavere hastighet, siden hovedkort bare kjører på 166mhz fsb. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 kan dette skade maskina eller ramet????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå