gotcha Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hei, Dette er muligens et dumt dpørsmål men finnes det noe sånt som Bluetooth eller annet trådlås stereo headsett til s700. Hadde vært veldig bra om man kunne brukt Mp3 spilleren til denne telefonen uten ledningen mellom telefonen og headsettet. Muligens dette er helt umulig ??? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Det finnes bare mono bluetooth headsets tilgjengelige på markedet nå Men synes nå ikke at den tråden gjør så veldig mye da. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Men så utrolig porr med trådløs musikk da. Er det noen som tror på at de kommer til å slippe stereo BT headsets? Eller setter teknologien en stopper for det? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Det kommer nok skal du se! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 for noen år tilbake, rundt den tiden bt var "hipt" så husker jeg en artikkel om det. Mener jeg så et foto med en Ipaq og et hodetelefonsett med bt. sejkk infosync o.l Lenke til kommentar
mungo Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Ta en titt på denne siden: http://www.ppcw.net/?itemid=847 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 vil tro at det er det samme som sem sitt musikk bt hf. Det jeg husker hadde ikke innebygget minne (så vidt jeg husker) Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hvordan er det med telefonenes BT enhet ? Støtter disse dekoding til stereo? Lenke til kommentar
gotcha Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Takker for mange svar,blir iallefall spennende å se utviklingen,hadde jo vært veldig fint da,BT headsett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå