XciTe Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 vilke porter burde være åpne for full trafikk inn og ut via MSN? Ser ut som inn trafikken kjører fritt hos meg. Men sliter med å sende til enkelte, for speeden starter som den skal, men daler fort. De jeg sender fort til er kun 2 stk som jeg har på MSN lista. ene har samme linjeleverandør og jeg tenkte det kunne være grunnen til at det funka så bra. Men så var det en anna fyr som også fikk max speed av meg som har catch ADSL. Så jeg fant en anna med catch og prøvde, men nei, den farta dalte. Det gjelder også når jeg skal laste fra noen. Jeg har en jensen broadband II router (ikke trådløs) Noen som vet hvilke porter man skal åpne? UDP\TCP. Å fått et svar som hadde hjulpet\løst hele greia hadde vært Takk for alle forslag på forhånd Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 MSN Messenger TCP Ports 1863,6901,6891-6900 UDP Ports 6901 Du finner masse her: http://www.portforward.com/default.htm Lenke til kommentar
XciTe Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 hmm. tror jeg har åpna de fra før av. Har jeg gjort det riktig? Se her: Porter Kan ikke dette helt jeg :> gjorde jeg riktig? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Tror det kommer an på dagsformen til msn, samt hvor mange som bruker. Jeg sitter på en 100 mbps linje her på bruket, og en sjelden gang må jeg sende noe til andre på andre studenthybler. Da kan det enten gå i ISDN hastighet, ellers går så det lukter svidd. Vi snakker 1 gig på rundt 10 min Lenke til kommentar
Panz3r Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hmm. Da veit jeg det og jeg har sliti litt med NAT problemer i routeren min og jeg skal teste og åpne den msn porten. Lenke til kommentar
XciTe Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Det er ikke det. For til noen går det fort og noen går det dritsagte. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Det er ikke det. For til noen går det fort og noen går det dritsagte. Det er ikke det at jeg LIKER å være uenig, men jeg har merket høyst forskjellige hastiigheter til samme mann på samme linje, og blitt forsikret om at det ikke var noe annet som sto og snurret i bakgrunnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå