Co[]V[]bster Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Jeg lurte på om dere hadde noen erfaringer med DIE HARD : Nakatomi Plaza?? Er det bra? God Grafikk? Bra Gameplay? Osv.. Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Spar pengene... middels grafikk, middelmådig lyd, en og annen bug og irriterende *KJEDELIG*. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Jeg er alltid skeptisk til spill som er basert på filmer. Tror ikke dette er noe spesielt kjekt heller, men det koster vel ikke mer enn 99 kroner på en bruktbu eller Elkjøp? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Har kun spilt demoen. Virker greit nok, men ikke noe mer enn det. Skulle jeg kjøpe meg en tittel nå, hadde det ikke blitt DHNP! Så spillet hos OBS her om dagen, og det kosta ikke 99,- Prøv 449,- kr! Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Det er synd at så bra lisenser blir brukt til å lage drittspill som dette. Styr unna! Møkkspill.... Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Dette må jeg prøve.. Er bare en cd (680 mb el no) så jeg får vel laste det ned for å ta en titt.. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 26. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2002 Quote: Den 2002-05-24 07:09, RogueFreak skrev:Har kun spilt demoen. Virker greit nok, men ikke noe mer enn det. Skulle jeg kjøpe meg en tittel nå, hadde det ikke blitt DHNP!Så spillet hos OBS her om dagen, og det kosta ikke 99,-Prøv 449,- kr! Spillet Koster ikke 449 kr.- ,på spaceworld koster det 329.- DETTE ER ET NYTT SPILL!!! Jeg skjønner nå att spillet suger, ett nytt spill (som er bra) ligger vanligvis på rundt 449 - 499.- Takk for at detre svarte på spørsmålet mitt. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå