^fmj Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hvordan kan jeg overføre signalet fra den ene tven til det andre? Har koblet til en parabol på TV1 og ønsker å få se det jeg ser på TV1 på TV2. Slik at jeg ikke kan bytte kanaler på TV2, men må gjøre dette på TV1 Det er ikke aktuelt med to tunere eller en ledning til fra paraboltallerkenen. Har tenkt på trådløsoverføring av bilde, men er litt usikker på kvaliteten. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) trådløs overføring fungerer greit det, så lenge avstanden ikke blir for stor og du bor i en bunkers. kjøpte meg en slik en på elkjøp, og den går gjennom to etg.. dvs tv+tuner i 1 etg, gjennom 2 etg og til tv på "loftet".. fungerer utmerket. Endret 30. oktober 2004 av Goebbels Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Takker, var litt redd for dårlig bilde. Det blir helt klart altså? Signalet skal bare gjennom en tynn vegg, distansen blir vel rundt 3 m. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Takker, var litt redd for dårlig bilde. Det blir helt klart altså? Signalet skal bare gjennom en tynn vegg, distansen blir vel rundt 3 m. Skulle overaske meg til de grader om det ikke vil fungere, når det går bra for meg med signaler igjennom to etageskille. Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Det skal funke helt fint! vi har også noe trådløs overføring her... gjennom 2 vegger Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Da går jeg for det. Noen som har tips om hvilken produsent og slikt jeg skal velge? Gjerne en link eller to. Har ikke noe spesielt lyst til å betale noe særlig mer enn 800 kr for et slikt system. Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 sjekk qxl.no der har de ihvertfall 2 tråløse. går for rundt 300-400kr hele tida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå